لواشک
خانه / ترشک / خرید ترشک و لواشک زرشک پالپ دار از کارخانه

خرید ترشک و لواشک زرشک پالپ دار از کارخانه

ترشک و لواشک زرشک پالپ دار را می توان از تولید کنندگان مختلف این محصولات تهیه نمود. زرشک از جمله میوه های بسیار ترش و خوشمزه ای است که فراورده های گوناگون آن همچون انواع لواشک و ترشک و رب های میوه ای بسیار پر طرفدا می باشند. این محصولات بی نظیر در کارخانه های مختلف در شهرهای بزرگ ایران به صورت کاملا بهداشتی به تولید می رسند. از آنجایی که اکثر عمده فروشان و مشتریان این محصولات به دنبال خرید مستقیم از کارخانه هستند تا بدین روش از هزینه‌های خرید خود بکاهندُ تولید کنندگان شرایط خرید آسان و بدون دغدغه آن ها را از تمامی شهرهای ایران فراهم کرده اند.

ترشک و لواشک زرشک پالپ دار

لواشک و ترشک زرشک پالپ دار و تازه

لواشک هایی که از این میوه تهیه می شوند، از رنگ قرمز تیره و طعم ترش و خاصی برخوردارند که این ها همه از ویژگی های بارز میوه زرشک است. لواشک زرشک به صورت پالپ دار و حاوی دانه های کوچک زرشک به تولید می رسد.این لواشک می تواند به طور بسته بندی شده در طرح ها و اندازه های متنوع و یا به صورت ورقه ای ساده به تولید رسد. لواشک های ورقه ای هر کدام از وزنی حدود 13 کیلوگرم برخوردار بوده و به صورت کیلویی به فروش می رسند.

ترشک زرشک که بسیار آبدار و خوشمزه است دارای قسمت بیشتری میوه زرشک و حدود 30 درصد شربت میوه است. از این محصول می توان مستقیما به عنوان تنقلات استفاده کرد و یا اینکه از طعم بی نظیر آن در خورشت ها و غذاها بهره گرفت.

ترشک نیز همانند لواشک به صورت بسته بندی و یا کیلویی به بازار عرضه می گردد. از آنجایی که ترشک های بسته بندی دارای چندین طعم محدود هستند، شامل این طعم نمی باشند. از این رو این نوع ترشک را تنها به صورت کیلویی می توان تهیه کرد.

ترشک و لواشک زرشک پالپ دار

خرید مستقیم لواشک و ترشک زرشک

لازم است بدانید که محصولاتی که در کارخانه های بنام به تولید می رسند دارای مجوز بهداشت پروانه تولید سیب سلامت، تاریخ تولید و انقضا می باشند. هر خریداری هنگام خرید محصولات خوراکی، موظف است که به میزان سلامت و بهداشت آن ها توجه کند. محصولاتی که دارای مجوز بهداشت هستند این اطمینان را به ما می دهند که محصول در شرایط بهداشتی و زیر نظر متخصصان به تولید رسیده و از نظر سلامت بسیار مطمین هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه 3

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله اعلام شد. شما می توانید ترشک آلوچه جنگلی را در …