لواشک
خانه / رب میوه / خرید مستقیم رب میوه آلو به صورت عمده 

خرید مستقیم رب میوه آلو به صورت عمده 

رب میوه آلو یکی از محصولاتی است که در چندین طعم مختلف از میوه های آلو همچون آلو سیاه، آلو زرد و آلو قرمز تولید می شود و طعم ترش و فوق‌العاده آن باعث شده تا توجه زیادی را به سمت خود جلب نماید. از این محصول بی نظیر در غذاهای مختلف می توان استفاده کرد و یا می توان آن را به همراه دسرجات مختلف استفاده نمود و از طعم فوق العاده ای که به غذاها و دسرها می‌بخشد بهره برد. این محصول خوشمزه را می توانید به صورت عمده از خود کارخانه خریداری کرده و یا اگر قصد خرید جزئی این محصول را دارید می توانید از مغازه ها و یا فروشگاه های ترشیجات شهر خود خریداری نمایید.

رب میوه آلو

رب میوه آلو

یکی از میوه هایی که به مقدار فراوان در کشورمان تولید و به کشت می رسد آلو است. این میوه به صورت آلو زرد، آلو قرمز و یا آلو سیاه کشت می‌شود از آنها فرآورده‌های مختلفی به دست می آید.

 یکی از فرآورده های پرطرفدار این میوه، رب میوه آلو است که دارای طعمی ترش و تقریبا شور می باشد.

اگر می‌خواهید با غذایی لذیذ و با طعمی خاص پذیرای مهمانان گرامی تان باشید پیشنهاد ما استفاده از این رب میوه در غذاهای تان است. بدون شک غذایی فوق العاده دلچسب و بیاد ماندنی خواهید داشت.

در صورتی که این طعم مطابق با سلیقه و ذائقه شما نیست، می توانید از طعم های دیگر این محصول استفاده کنید که عبارتند از:  طعم انار، زردآلو، نارنج، زغال اخته، زرشک، ‏کیوی، گوجه سبز،  لیمو سبز، تمشک، انجیر، استوایی، آلبالو و…

 این محصولات در ظروف بزرگ ۱۳ کیلوگرمی به صورت عمده به فروش می رسند.

رب میوه آلو

 خرید مستقیم و عمده رب میوه

انواع رب میوه ای را می توانید مستقیم از درب کارخانه دریافت نمایید فروش از کارخانه به صورت عمده در حجم بالا صورت می‌گیرد و خریداران قادرند از تمامی شهرهای ایران اقدام به خرید نمایند لازم به ذکر است که این محصولات دارای مجوز بهداشت پروانه تولید و سیب سلامت می باشند و در محیطی سالم با رعایت کامل اصول بهداشتی تولید می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

رب تمشک کیلویی از کارخانه 1

خرید رب تمشک کیلویی از کارخانه

خرید رب تمشک به صورت کیلویی و کلی از کارخانه های معتبر در ایران امکان …