لواشک
خانه / لواشک سیخی / مرکز تولید و فروش لواشک سیخی در ایران

مرکز تولید و فروش لواشک سیخی در ایران

فروش لواشک سیخی در اینترنت از طریق این سایت انجام می شود. لواشک سیخی در طعم ها و بسته بندی های مختلف تولید می شده و به بازار عرضه می شود. سود بالای این محصول برای فروشنده باعث استقبال زیاد مغازه داران از این محصول شده است.

اگر به دنبال محصولی با کیفیت و بهداشتی هستید در ادامه با ما همراه باشید.

تولید لواشک در ایران

سابقه تولید لواشک کارخانه ای در ایران به دهه 50 شمسی بر می گردد. در آن موقع تعداد کارخانه های تولید کننده کم بود اما با گذشت زمان واحد های صنعتی بیشتری به این امر مشغول شدند.
انواع لواشک در بسته بندی های مختلف در کارخانه ها تولید می شوند که این تنوع پاسخگوی هر نوع سلیقه ای می باشد.
در میان این تولیدات، نوعی لواشک با استقبال خوب مصرف کننده به ویژه کودکان روبرو شده است. این لواشک که به سیخی معروف شده از ورقه های بزرگ لواشک به دست می آید. این ورقه ها را در شکل های مختلف برش داده و بر روی یک سیخ قرار می دهند. به همین دلیل به آن لواشک سیخی می گویند. استفاده از لواشک با طعم های مختلف در یک سیخ باعث تنوع رنگ در آن می شود که این موضوع برای شخص مصرف کننده جالب می باشد.

انواع لواشک سیخی در بازار

امروز در بازار انواع مختلفی از لواشک سیخی به فروش می رسد. گاهی ما شاهد فروش نوع بی کیفیت و غیر بهداشتی این محصول که در کارگاه های غیر مجاز تولید و بسته بندی می شوند نیز هستیم. بنابراین توجه به این امر هنگام خرید این محصول بسیار ضروری می باشد.

فروش لواشک سیخی بهداشتی

این مجموعه با فروش لواشک های سیخی کاملا بهداشتی و تمیز آماده همکاری با عمده فروشان و مغازه داران سراسر کشور می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک سیخی طرح دار

فروش لواشک سیخی طرح دار 500 فروش

لواشک سیخی طرح دار با حاشیه سود عالی برای فروشنده در این سایت به فروش …