لواشک
خانه / قره قروت / قره قروت سطلی فله از کجا بخریم + قیمت عمده

قره قروت سطلی فله از کجا بخریم + قیمت عمده

قره قروت سطلی فله را می توانید به صورت عمده و مستقیم از کارخانه خریداری نمایید. قره قروت سطلی به دلیل حجم بالا و قیمت مناسب فروش بسیار خوبی در بازار دارد.

قره قروت سطلی فله

قره قروت در انواع مختلفی در بازار پیدا می شود. این محصول از نظر ظاهر و از نظر بسته بندی تنوع زیادی دارد، ظاهر قره قروت می تواند رنگ روشن یا تیره داشته باشد، مایع یا جامد باشد اما از نظر بسته بندی می توان به انواع فله ای و بسته بندی شده اشاره نمود.

بسته بندی سطلی مناسب ترین و پر فروش ترین نوع فله قره قروت می باشد که در ادامه توضیحاتی در این خصوص به شما ارائه می دهیم.

قره قروت سطلی فله

قره قروت چیه؟

قره قروت کلمه ای ترکی به معنای کشک سیاه است، این محصول که معمولا ترش مزه است و رنگ سفید یا زرد دارد از دوغ یا ماست به دست می آید.

در استان های مختلف قره قروت را با نام های مختلفی می شناسند، این محصول در بازار در دو نوع ماستی و دوغی وجود دارد که نوع ماستی پر طرفدار تر می باشد. قره قروت ماستی بافتی نرم تر و متخلل دارد و قیمتی بیشتر از قره قروت دوغی دارد.

قره قروت برای چی خوبه؟

وقتی صحبت از فواید و خوبی های قره قروت می شود باید از نظر طبیعت و مزاج شناسی آن را بررسی کنیم. طبیعت قره قروت سرد و خشک هست که این موضوع باعث شده تا مصرف قره قروت برای رفع حرارت معده، صفرا و کبد مناسب باشد.

این محصول از لبنیات تهیه می شود و مصرف آن باعث پیشگیری از پوکی استخوان می شود همچنین قره قروت سرشار از پروتئین، کربوهیدرات و چربی است.

این فواید و مزایا را گفتیم اما در مصرف قره قروت نیز مانند باقی خوراکی ها باید از زیاده روی جلوگیری کنید.

قیمت قره قروت سطلی

قیمت قره قروت سطلی به عواملی مانند وزن ظرف، حجم خرید و نوع قره قروت بستگی دارد. واضح است که هر چه مقدار خرید بیشتر باشد با توجه به تخفیفات و آفر های کارخانه قیمت تمام شده برای شما مناسب تر خواهد بود.

با این وجود برای اطلاع از قیمت نهایی قره قروت سطلی و نیز انواع دیگر محصولات مانند کشک رشته، لواشک متری، ترشک دبه ای و رب های میوه ای می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید قره قروت پذیرایی

خرید قره قروت پذیرایی مستقیم از تولید کننده

خرید قره قروت پذیرایی عمده و مستقیم از تولید کننده به سادگی امکان پذیر می …