لواشک
خانه / ترشک / خرید لواشک هفت میوه | قیمت هر کیلو ترشک هفت میوه قطره طلا

خرید لواشک هفت میوه | قیمت هر کیلو ترشک هفت میوه قطره طلا

لواشک در حقیقت نوعی خوراکی ایرانی  با مزه ترش و شور می باشد که از به دست آوردن شیره میوه ها تولید می شود. اولین سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که با چه میوه هایی میشه لواشک درست کرد در پاسخ باید بگویم لواشک را می‌ توان تقریباً از شیره و عصاره ی همه میوه های ترش و تابستانی تهیه کرد این شیرها را پس از غلیظ کردن به صورت نازک پهن کرده و به آن زمان می دهند تا خشک شود خشک کردن از زمانهای قدیم به عنوان روشی برای نگهداری مواد غذایی استفاده می شده است در لواشک نیز از این تکنولوژی قدیمی برای ماندگاری شیره میوه ها استفاده می شود، در زبان عربی به لواشک قمر الدین میگویند و متخصصان تغذیه لواشک را کنسانتره می نامند.

لواشک ها طعم های مختلفی دارند، لواشکی که خریداری می کنید می تواند با طعم سیب، آلو، زرد آلو و میوه های دیگر به صورت منفرد باشد یا می تواند به صورت ترکیبی از میوه های مختلف باشد یکی از معروف ترین لواشک هایی که از مخلوط میوه ها به دست می آید لواشک هفت میوه است، امروزه در ایران خرید لواشک هفت میوه رایج تر از سایر لواشک ها است. میوه های مورد استفاده برای تهیه لواشک هفت میوه  میتواند ۷ عدد نباشد در حقیقت علت نامیدن این نوع لواشک به این نام زیاد بودن تعداد میوه‌ های مورد استفاده در تهیه آن است اما این میوه ها میتوانند کمتر از ۷ یا حتی بیشتر از ۷ عدد باشند به طور مثال طرز تهیه یک نوع لواشک هفت میوه با مواد اولیه زیر صورت می گیرد: آلو، قیسی، دانه انار، آلبالو خشک، آلوچه، رب انار، آب، شکر یا نبات البته فقط یک دستور پخت برای تهیه لواشک هفت میوه وجود ندارد و روش های تهیه آن بسیار مختلف هستند طرز تهیه دیگری از این نوع لواشک با مواد اولیه زیر می باشد: آب، نمک و جوهر لیمو، آلبالو، هلو، شلیل، سیب، آلوچه، آلو قرمز، زردآلو

بسیاری از مردم لواشک ها را همراه با سس لواشک مصرف می‌ کند که این سس ها به میزان ترشی و خوشمزه بودن لواشک ها می افزاید و به شما یک لواشک معرکه می دهد، طرز تهیه سس لواشک در سایت ها و برنامه های آشپزی قرار دارد و به راحتی می توانید از طریق آنها انواع مختلف سس های لواشک را درست کنید

خرید لواشک هفت میوه قیمت هر کیلو ترشک هفت میوه قطره طلا

انواع ترشک های قطره طلا

انواع ترشک های قطره طلا

از انواع لواشک ها و ترشک ها می توان به لواشک های آلو اشاره کرد آلو ها انواع مختلفی دارند مثل آلو قرمز و آلو زرد   در حقیقت به آلوی زرد آلوی قطره طلا می‌ گویند و لواشک قطره طلا نیز لواشکی است که با استفاده از آلوی زرد تهیه شده است، البته یکی از برند های خوش ذوق ایرانی از نوع قطره طلا استفاده کرده و انواع لواشک های مختلف را با این نام تولید می کند، این لواشک ها انواع مختلفی دارند و علاوه بر دارا بودن طعم های مختلف، در سایز ها و بسته بندی های مختلف نیز به بازار عرضه می شوند. از جمله طعم های مختلف آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آلبالو
  2. زردآلو
  3. تمشک
  4. زرشک
  5. هفت میوه (پر فروش ترین)

و از جمله بسته بندی های مختلف آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. لواشک با اندازه ی استاندارد
  2. لواشک با اندازه ی شکلات( مناسب برای پذیرایی در مهمانی ها) البته قطعا تنها برند لواشک نیست که لواشک های پذیرایی عرضه می‌ کند برند های دیگری نیز در این زمینه فعالیت دارند که از جمله آنها می‌ توان به موارد رو به رو اشاره کرد: لواشک پذیرایی گلین، لواشک پذیرایی تاکدیس، لواشک پذیرایی ستایش قیمت لواشک پذیرایی هم نسبت به لواشک های سایز استاندارد کمی گران تر است که علت آن بسته بندی خاص مورد استفاده در لواشک پذیرایی که نسبت به لواشک های عادی ظاهر مناسب تری برای میهمانی ها دارد و همچنین مقدار لواشک مورد استفاده در یک بسته ی کامل لواشک پذیرایی بیشتر از یک بسته لواشک معمولی است. در ضمن اگر شما جزء افرادی هستید که قبل از مصرف هر گونه ماده غذایی کالری موجود در آن را محاسبه می کنید باید به شما بگوییم که کالری یک عدد لواشک پذیرایی حدود ۲۷ کالری است. خرید لواشک پذیرایی را می توانید به صورت مستقیم از طریق مارکت ها انجام دهید یا اگر نمی خواهید وقت زیادی را صرف رفتن به سوپر مارکت کنید می توانید آنها را به صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل خود دریافت کنید

بسته بندی و وزن ترشک هفت میوه

در مطالب قبل انواع بسته بندی های لواشک ها را برایتان برشمردیم اما علاوه بر لواشک ها ترشک ها نیز از جمله محصولات و تنقلات ترش  مورد استفاده ایرانی‌ ها هستند که بازار خرید و فروش بسیار پر رونقی دارند ترشک ها نیز با بسته بندی های متفاوتی به فروش می‌ رسند که اغلب نوع بسته بندی و میزان ترشکی که در آن بسته بندی قرار دارد به خود خریدار بستگی دارد و می توانید میزان مورد استفاده خود را به صورت اختصاصی به فروشنده سفارش دهید تا دقیقا همان مقدار را دریافت کنید، ترشک ها با استفاده از میوه های تازه و مواد اولیه مرغوب تهیه می شوند و اکثراً به صورت ترشک های خانگی به فروش می‌ رسند و همین امر باعث می شود که بتوانید به فروشنده خود بسته بندی مخصوص به خود را سفارش دهید.

انواع ترشک های قطره طلا

خرید لواشک هفت میوه

 

امروزه شرکت های بسیار مختلفی در سرتاسر ایران به تولید لواشک می‌ پردازند که نام‌ های مختلفی هم دارند و همه آنها انواع طعم های لواشک ها را از جمله لواشک های هفت میوه را تولید می‌ کند و این امر ممکن است برای یک خریدار سردرگمی به وجود بیاورد و آنها را در انتخاب کردند دچار تردید کنند در این مطلب ما به شما راهنمایی هایی جهت خرید لواشک مناسب خواهیم داد تا شما را از این سردرگمی نجات دهیم:

  1. اگر در نزدیکان خود کسی را می شناسید که لواشک می‌ سازد بهتر است خرید لواشک خود را از آنها انجام دهید چرا که لواشک طبیعی و خانگی مورد اعتماد تر از لواشک کارخانه ای است اما همه اینها به شرطی است که فرد سازنده لواشک مورد اعتماد شما باشد.
  2. در صورتی که مورد اول برای شما مقدور نبود می‌ توانید به صورت اینترنتی لواشک مورد نیاز خود را سفارش دهید و اصلاً نگران کمبود امکانات در زمینه ی خرید لواشک آنلاین نباشید چراکه سایت های بسیار زیادی در سرتاسر اینترنت به به فروش تنقلات ترش ای چون لواشک و ترشک پرداخته اند و بسیاری از این سایت‌ ها نیز مورد اعتماد هستند پس می توانید بدون نگرانی خرید کنید، البته امروزه خرید اینترنتی لواشک خانگی نیز امکان پذیر است فقط از آنجایی که لواشک های خانگی مجوز های لازم را ندارند امکان وجود آلودگی و میکروب ها در آنها زیاد است و اگر تولید کننده مورد نظر را نشناسیم ریسک خرید لواشک آلوده کمی بالا است.
  3.  و در نهایت اگر هیچ یک از دو مورد بالا برایتان مقدور نبود به روال گذشته خود می توانید از از همه سوپر مارکت ها لواشک هفت میوه را تهیه کنید چرا که امروزه تقریباً همه سوپر مارکت ها انواع مختلف لواشک ها را می فروشند.

ارزش غذایی لواشک هفت میوه

ارزش غذایی لواشک هفت میوه

امروزه لواشک ها که نوعی از تنقلات محسوب می شوند مورد پسند همه اقشار جامعه از جمله کودکان هستند از آنجایی که مواد اولیه مورد استفاده در تهیه آن ها میوه ها هستند، مورد پسند بودن آن ها به وسیله کودکان مایه خوشحالی است،  لواشک ها خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارند و به جز نمک‌ که برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی به آنها اضافه می شود و از جمله معایب لواشک ها است  بقیه مواد مورد استفاده در لواشک ها سراسر ویتامین و مواد معدنی هستند مصرف آنها نیز باعث چاقی نمی‌ شود، اگر بخواهیم به طور تخصصی ارزش غذایی هر لواشک را بررسی کنیم باید به میوه‌ ای که لواشک از آن تهیه شده است توجه کنیم در این مطلب تعدادی از این لواشک ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می دهیم:

  1. لواشک لیمو: این لواشک خواص ضد عفونی کننده داشته و به دفع سنگ کلیه کمک می کند علاوه بر اینها به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان‌ ها می تواند خواص ضد سرطانی داشته باشد.
  2. لواشک انار: برای کنترل کردن کلسترول خون و غیره می توانید از این لینک استفاده کنید همچنین این لواشک به دفع سموم بدن نیز کمک می‌کند.
  3. لواشک زرشک: همانند خود زرشک لواشک زرشک هم برای کنترل فشار خون و ضربان قلب مفید است همچنین مصرف آن برای تسکین دادن دردهای مفصلی و روماتیسمی نیز کمک بزرگی است
  4. لواشک آلو:  مصرف لواشک به عملکرد بهتر روده ها کمک کرده و کارکرد سیستم گوارشی را تسهیل می‌ کند همچنین مصرف آن به افرادی که دچار کم خونی هستند توصیه می‌ شود، برای درمان یبوست نیز می توانید از این نوع لواشک استفاده کنید.
  5. لواشک زغال اخته: برای پیشگیری و درمان عفونت های ادراری می توان از این نوع لواشک استفاده کرد همچنین مصرف آن باعث درمان و بهبود کم خوابی می‌ شود.
  6. لواشک سیب: لواشک سیب اثر عکس لواشک آلو را دارد و مصرف آن برای درمان اسهال توصیه می شود، طرز تهیه لواشک سیب  مانند سایر لواشک ها با پختن و له کردن میوه مورد نظر و پهن کردن آن روی یک سینی برای خشک شدن آن صورت می گیرد.

چه عواملی در قیمت گذاری لواشک دخیل اند؟

چه عواملی در قیمت گذاری لواشک دخیل اند؟

قطعاً یکی از عوامل مهمی که در قیمت یک لواشک تاثیر می‌ گذارد کیفیت و تازگی مواد اولیه مورد استفاده برای تهیه آن است هر چقدر که میوه هایی استفاده شده میوه‌ های تازه تر و سالم تری باشند لواشک تهیه شده قیمت بالاتری دارد، علاوه بر آن نوع بسته بندی لواشک ها نیز در قیمت گذاری آنها تاثیرگذار است به طور مثال لواشک های پذیرایی به دلیل ظاهر مناسب تری که برای مهمانی ها دارند قیمت های بالاتری دارند، نگهداری و خشک کردن لواشک ها نیز در قیمت نهایی آنها تأثیرگذار است از آنجایی که لواشک ها را برای تهیه شدن باید مدتی در برابر آفتاب قرار داد مراقبت از آنها در برابر آلودگی ها و میکروب ها امری بسیار ضروری است هر چقدر که دستگاه های مورد استفاده برای تهیه لواشک ها پیشرفته تر بوده و  و در جلوگیری از رسیدن آلودگی به لواشک ها پیشرفته تر عمل کنند قیمت محصولات نهایی نیز گران تر خواهد شد. البته یکی از روش هایی که به وسیله آن می توانید لواشک ها را با قیمت پایین ترین خریداری کنید خرید عمده لواشک است اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که مصرف لواشک در خانه تان بالا است این روش را به شما پیشنهاد می کنیم.

بزرگ ترین بازار فروش لواشک در کشور

بزرگ ترین بازار فروش لواشک در کشور

از جمله بزرگترین بازارهای فروش لواشک در کشور می توان به لواشک فروشی اصفهان و بازار لواشک تهران  اشاره کرد در بازار لواشک تهران تعداد بسیار زیادی غرفه لواشک فروشی از انواع برند های موجود در کشور حضور دارند که در آن ها انواع و اقسام طعم ها و بسته بندی های مختلف لواشک را به شما عرضه می کنند، قیمت لواشک کیلویی و قیمت لواشک خانگی کیلویی در این بازار نسبت به مراکز دیگر فروش لواشک در تهران پایین تر از چرا که این بازار مرکز توزیع لواشک های تهران بوده و با خرید از این محل می توانید هزینه حمل و نقل را از خرید خود کم کنید

فروش لواشک به صورت عمده

فروش لواشک به صورت عمده

اگر قصد خرید لواشک به صورت عمده را دارید ممکن است انجام این امر از طریق سوپر مارکت ها برایتان امکان پذیر نباشد برای انجام این امر باید یا خرید اینترنتی انجام دهید یا به بازار لواشک تهران یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستید مراجعه کنید و یا به کارخانه تولیدکننده برند لواشک مورد نظر خود بروید و خرید خود را از آن طریق انجام دهید البته ساده ترین روش خرید اینترنتی است و ما نیز این روش را به دلیل بی واسطه بودن و راحت تر بودن و مزایای دیگر بسیاری که دارد به شما پیشنهاد می کنیم.

خریدار لواشک مرغوب در سراسر ایران

 

خریدار لواشک مرغوب در سراسر ایران

خرید لواشک مرغوب در سراسر ایران امکان‌ پذیر است با این حال به عنوان یک خریدار باید با دقت عمل کنید و قبل از اینکه به سراغ خرید محصول بروید بازخورد های برند های مختلف آن را بررسی کنید از آنجایی که تنوع برند های لواشک در ایران بسیار زیاد است امکان اینکه به سراغ برندی نا مرغوب بروید نیز بالا است البته هر برندی که مهر سلامت وزارت بهداشت را داشته باشد از لحاظ سلامت و نداشتن باکتری تضمین شده است با این حال ممکن است هم مورد پسند شما واقع نشود، نکات ذکر شده برای خرید های لواشک به صورت عمده خصوصاً برای کسانی که در سوپر مارکت ها به فروش محصولات غذایی می پردازند گفته شده است اگر شما خریدار عمده لواشک نیستید می توانید برند های مختلف را با خریدن یک عدد از هر کدام امتحان کرده و بهترین آنها را پیدا کنید.

روش های خرید لواشک هفت میوه

روش های خرید لواشک هفت میوه

روش های بسیار زیادی برای خرید لواشک ها با طعم های مختلف از جمله لواشک های هفت میوه وجود دارد که ما تقریبا به تمام آنها در مطالب گذشته پرداخته ایم برای مروری دوباره بار دیگر با دسته بندی روش ها را برای شما بر خواهیم شمارد:

  1. خرید حضوری از سوپر مارکت ها ( در این روش امکان خرید عمده وجود ندارد)
  2.  خرید لواشک خانگی از افراد مورد اعتماد
  3. خرید آنلاین و اینترنتی لواشک ها به صورت خانگی و غیر خانگی( راحت ترین روش برای خرید عمده لواشک)

صادرات لواشک هفت میوه

صادرات لواشک هفت میوه

از آنجایی که لواشک یک محصول ایرانی است صادرات آن با رونق بسیاری برخوردار است چرا که بسیاری از افرادی که خارج از ایران زندگی می کنند حتی نمی دانند که لواشک چیست و هر کس که یک بار طعم لواشک را چشیده باشد قطعاً به دنبال بار دوم هم خواهد بود، از این رو تعدادی از برند های لواشک ایرانی لواشک های خود را به خارج از کشور نیز صادر می کنند

سفارش اینترنتی لواشک

سفارش اینترنتی لواشک

برای ثبت سفارش اینترنتی خود می توانید به مارکت ها و سایت های معتبر مراجعه کرده برند مورد نظر و تم مورد نظر را با بسته بندی دلخواه انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید قبل از اینکه هزینه ای را برای پرداخت اینترنتی بپردازید به بازخورد ها و نظرات محصول مورد نظر توجه کنید و حتماً از معتبر بودن سایت اطمینان پیدا کنید در صورت رعایت کردن موارد بالا محصول مورد نظر شما در روز و ساعت تعیین شده توسط خود شما به درب منزل شما خواهد رسید و شما می توانید بدون اینکه وقتی تلف کرده باشید از میل کردن لواشک خود لذت ببرید.

خرید لواشک به قیمت درب کارخانه

خرید لواشک به قیمت درب کارخانه

برای خرید لواشک به قیمت درب کارخانه باید خرید خود را به صورت عمده انجام دهید لواشک را می توانید به صورت بسته بندی یا به صورت فله ای تهیه کنید مهم این است که خرید شما عمده باشد،  برخی کارخانه ها به شما این امکان را می‌ دهند که خرید خود را از درب کارخانه انجام دهید و برخی دیگر این امکان را ندارند برای اینکه بدانید به کدام کارخانه باید مراجعه کنید قبل از خرید کردن تحقیقاتی را انجام دهید و سپس به کارخانه مورد نظر خود در آدرسی که مشخص شده مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید

عرضه بدون واسطه لواشک به بازار

عرضه بدون واسطه لواشک به بازار

در اغلب موارد برای خرید تنقلاتی همچون لواشک واسطه هایی وجود دارند که قیمت ها را افزایش می دهند با این حال اغلب محصولات بسته بندی شده که مهر وزارت بهداشت را دارند باید با قیمتی یکسان که در پشت محصول درج شده است به فروش برسند مهم نیست که چند عدد واسطه در فروش این محصول دخیل بوده اند قیمتی که شما باید بپردازید همان قیمتی است که پشت محصول درج شده است پس به هیچ عنوان زیر بار پرداخت هزینه‌ های بیشتر برای یک محصول نروید.

مرکز تولید انواع مدل لواشک در ایران

مرکز تولید انواع مدل لواشک در ایران

با وجود اینکه مرکز خاصی برای خرید و فروش لواشک در ایران و در استان تهران وجود دارد مرکز خاصی برای تولید لواشک در ایران قرار ندارد و مراکز تولید باشد به صورت پراکنده در سرتاسر کشور قرار گرفته اند و هر یک به صورت مستقل به تولید محصولات خود می پردازند.

این مراکز پس از تولید لواشک خود با بهترین کیفیت آن را با مناسب ترین قیمت به بازار داخلی و خارجی عرضه می دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه 3

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله اعلام شد. شما می توانید ترشک آلوچه جنگلی را در …