لواشک
خانه / لواشک کیلویی / خرید عمده لواشک کیلویی با بهترین کیفیت

خرید عمده لواشک کیلویی با بهترین کیفیت

خرید عمده لواشک کیلویی با بهترین طعم ها و مزه های مختلف صورت می گیرد. با توجه به اینکه نیاز بازار های مختلف با یکدیگر متفاوت است، مجموعه ایران لواشک 2 نوع از کیفیت و قیمت را به خریداران و عمده فروشان در سراسر کشور عرضه می کند تهیه این محصولات با قیمتی ارزان، مناسب و نیاز روز بازار از طریق سایت و روش های اینترنتی میسر است.

فروش لواشک کیلویی

لواشک از چه موادی تشکیل شده است؟

پایه اصلی

همان طور که می دانید در تهیه و تولید لواشک از یک، دو یا ترکیب چند میوه استفاده می شود. میوه هایی با درجه ضعیف تر و پایین تر ولی نه در حدی که محصول نهایی دچار طعم و مزه ترشیدگی شود. از آنجایی که طعم میوه ها متفاوت است، در نتیجه انواع لواشک نیز دارای طعم های مختلف ترش، شیرین و ملس می باشند. انواع آلوها، سیب، زرشک، انار، آلبالو، گلابی، زغال اخته و… در تولید این خوراکی بسیار خوشمزه نقش دارند.

خرید لواشک کیلویی

مواد افزودنی

معمولا در تولید لواشک های کیلویی و صنعتی از مواد افزودنی برای پایداری لواشک استفاده می کنند که کاملا از نظر بهداشت تایید شده هستند.

از ژلاتین گیاهی جهت قوام موتد اولیه، از اسیدسیتریک و نمک جهت ایجاد طعم شور و ترش و ماندگاری محصولات و همچنین از شکر، ساکاروز و گلوکز برای ایجاد طعمی ملس و دلچسب استفاده می نمایند.

خرید عمده لواشک

خرید عمده لواشک کیلویی

تمامی خریداران و عمده فروشان در شهرهای مختلف می توانند برای خرید عمده لواشک کیلویی و دیگر انواع لواشک اقدام کنند. در رابطه با خرید، شما عزیزان می توانید در ابتدا حجم پایین به عنوان نمونه خریداری کنید و اگر کیفیت و دیگر پارامتر های مد نظر شما، مورد تایید بود، برای خرید عمده لواشک کیلویی اقدام نمایید.

برای خرید عمده لواشک کیلویی و دیگر لواشک های شرکتی ائم از لوله ای، چوبی، رولی، شلاقی، پذیرایی، انواع آلوچه و ترشک نیز می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

صادرات انواع لواشک کیلویی به ترکیه

صادرات انواع لواشک کیلویی به ترکیه

صادرات انواع لواشک کیلویی به ترکیه از کارخانه های سراسر ایران امکان پذیر است. لواشک …