لواشک
خانه / ترشک / قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله اعلام شد. شما می توانید ترشک آلوچه جنگلی را در بسته بندی پت با وزن 12.5 کیلوگرم از این سایت با قیمت مناسب خریداری کنید.

آلوچه جنگلی یکی از میوه های پر طرفدار مانند زردآلو زرد برای تولید ترشک می باشد، ترشک آلوچه جنگلی فله نیز به دلیل ترش و خوشمزه بودن و نیز قیمت مناسبی که دارد در بازار ترشی فروشی بسیار طرفدار دارد.

قیمت ترشک آلوچه جنگلی

قیمت ترشک آلوچه جنگلی پارامتر مهم برای هر خریدار ترشک می باشد. در بازار ترشی فروشی ودر بین مغازه هایی که ترشک را به صورت فله و وزنی می فروشند ترشک آلوچه جنگلی از فروشی بالایی برخوردار است به همین دلیل معمولا مغازه دار ها به دنبال خرید ترشک آلوچه جنگلی با قیمت مناسب هستند و نیز از روی قیمت این محصول در مورد قیمت سایر ترشک های آن برند و تولیدی نظر می دهند و تصمیم به خرید می گیرند.

قیمت ترشک آلوچه جنگلی

آلوچه جنگلی خشک در بازار خشکبار قیمت پایینی نسبت به سایر میوه های خشک دارد و معمولا ترشک آلوچه جنگلی ارزان ترین محصول در لیست قیمت هر تولید کننده ترشک فله می باشد. در حال حاضر شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز ترشک آلوچه جنگلی و انواع دیگر ترشک با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

طرز تهیه ترشک آلوچه جنگلی

آلوچه جنگلی مانند آلو های دیگر هر سال در فصل تابستان رسیده و آماده برداشت می شود بنابراین برای تهیه ترشک آلوچه جنگلی باید در فصل تابستان اقدام کنید. برای تولید ترشک ما نیاز به میوه خشک شده داریم، شما می توانید مقداری آلوچه جنگلی تازه را در زیر آفتاب قرار دهید تا کمی خشک شوند.

در مرحله بعد باید میوه ها را بشویید و در یک قابلمه بزرگ به همراه مقداری کمی آب بریزید سپس در مرحله بعدی باید به میوه ها مقداری نمک خوراکی اضافی کنید، اصلی ترین ماده در تولید انواع ترشک نمک خوراکی است. مقداری کمی هم شکر به این ترکیب اضافه کنید تا مواد برای تهیه ترشک آلوچه جنگلی آماده شوند.

قیمت ترشک آلوچه جنگلی

ترشک فله ای

باید قابلمه را روی حرارت قرار دهید تا با شعله کم گرم شود و صبر کنید تا میوه ها نرم شوند، این نرمی را می توانید با قاشق یا ملاقه تست کنید. بعد از اینکه آلوچه های جنگلی به میزان مورد نظر نرم شدند می توانید شعله را خاموش کنید. برای تهیه ترشک ما به شربت غلیظ نیز نیاز داریم. برای این منظور می توانید مواد موجود در قابلمه را از صافی عبور دهید و آب باقی مانده را حرارت دهید تا غلیظ شود و بعد به میوه ها اضافه کنید. البته این شربت غلیظ را می توانید به صورت جداگانه نیز تهیه کرده و به میوه ها اضافه کنید.

میزان ترشی شوری و شیرینی ترشک آلوچه جنگلی را با توجه به ذائقه خود می توانید تنظیم کنید. توصیه ما این است که از نمک زیاد استفاده نکنید.

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله

قیمت ترشک آلوچه جنگلی برای فروش نسبت مستقیمی با حجم خرید دارد. بسته بندی های مختلفی برای عرضه ترشک در بازار وجود دارد که برای تهیه ترشک به صورت فله باید آن را در بسته بندی پت خریداری نمود. ظروف پت که در بازار به ظروف شیر فلکه ای یا در فرمونی معروف هستند به صورت متوسط 12.5 کیلوگرم ترشک را در خود جای می دهند. این میزان برای هر ترشک با توجه به وزن خشکبار و سایز آن ها فرق می کند. در مورد آلوچه جنگلی هر ظرف پت حدود 12 کیلو و 400 گرم الی 12 کیلو و 500 گرم وزن دارد.

قیمت ترشک آلوچه جنگلی

ترشک گیلاس فله

قیمت فروش ترشک آلوچه جنگلی در بسته بندی فله با برند های مختلف متفاوت است ولی به طور کلی در یک محدوده قرار دارند، در حال حاضر می توانید ترشک آلوچه جنگلی را با قیمتی مناسب و رقابتی در کنار کیفیت و مزه بی نظیر از این سایت خریداری نمایید. به دلیل نوسانات بازار از قرار دادن قیمت روز در این مطلب معذوریم اما برای اطلاع از قیمت روز ترشک آلوچه جنگلی ترش و خوشمزه می توانید با شماره تماس زیر تماس حاصل کنید.

سایت ترشکده در زمینه تولید و فروش انواع ترشک فله بهداشتی و مرغوب فعالیت می کند و محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کند.

در ادامه به سوالات رایجی که در زمینه خرید ترشک آلوچه جنگلی مطرح می شود پاسخ می دهیم:

آلوچه های استفاده شده ریز هستند یا درشت؟

به طور کلی برای تولید ترشک آلوچه جنگلی باید از آلوچه های ریز تر استفاده کرد. سایز آلوچه جنگلی باید از سایز آلو قرمز و یا آلو بخارا کوچکتر باشد و وقتی محتویات یک ظرف را بررسی کنید همه آلوچه ها یک دست و یک اندازه باشند و در اصطلاح قاطی نداشته باشد.

وزن هر ظرف چقدر هست؟

وزن هر ظرف ترشک متفاوت است اما در مورد ترشک آلوچه جنگلی وزن هر پت از حدود 12.3 کیلوگرم الی 12.5 کیلوگرم می تواند باشد.

امکان خرید نمونه ترشک آلوچه جنگلی وجود دارد؟

با توجه به اینکه شما به صورت مستقیم با تولید کننده ارتباط گرفته اید و تولید کننده سفارش های عمده را قبول می کند حداقل میزان سفارش ترشک آلوچه جنگلی به عنوان نمونه یک ظرف 12.5 کیلوگرمی می باشد.

کرایه حمل تا شهر مقصد چقدر هست؟

مبلغ کرایه هر سفارش به میزان سفارش و نیز نحوه ارسال سفارش بستگی دارد. برای استعلام مقدار کرایه می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و شماره تلفن باربری های که با آن ها همکاری می کنید را بگیرید و سپس از آن ها کرایه را استعلام کنید.

نحوه ثبت سفارش و خرید ترشک آلوچه جنگلی به چه صورت است؟

برای ثبت سفارش و خرید ترشک آلوچه جنگلی کافیست تا با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید و سفارش خود را اعلام کنید، همکاران ما در اسرع وقت پیش فاکتور را برای شما ارسال خواهند کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک و لواشک فله

خرید و فروش کلی ترشک و لواشک فله در ایران

ترشک و لواشک فله از جمله محصولات بسیار پر فروشی هستند که از کارخانه های …