لواشک
خانه / لواشک سفره ای / فروش مستقیم لواشک سفره ای انبه از کارخانه

فروش مستقیم لواشک سفره ای انبه از کارخانه

لواشک سفره ای انبه تنها یکی از ۱۷ طعم لذیذ لواشک های سفره ای است که به صورت کاملا مستقیم از کارخانه به فروش می رسد. لواشک های سفره ای در انواع گوناگون از نظر طعم، اندازه و بسته بندی در کارخانه های مربوط به تولید می رسند و جزو خوراکی های بسیار متنوع به شمار می آیند.لواشک سفره ای انبه یکی از طعم های جدید و ویژه لواشک هاست که پس از اولین تولید با فروش قابل توجهی همراه شد و سپس به دلیل طرفداران زیاد این لواشک خوشمزه توسط تولید کنندگان دیگری نیز به تولید رسید. در حال حاضر این خوراکی لذیذ را می توان از تولید کنندگان معتبر آن خریداری کرد.

لواشک سفره ای انبه

لواشک سفره ای انبه

انبه میوه ایست که به شدت مورد توجه دوست داران طعم های ملس قرار دارد. فراورده های این محصول همچون لواشک انبه نیز طرفداران بسیاری دارند. به طور کلی لواشک یکی از تنقلاتی است که در تمامی فصل های سال می توان از خواص و طعم آن بهره مند شد و روشی بسیار مناسب است برای اینکه از میوه مورد علاقه مان در دیگر فصول سال نیز بهره بگیریم.

لواشک سفره ای انبه از انواع لواشک های سفره ای پالپ دار است که دارای تکه های انبه است. ضخامت این لواشک در 2 میلی متر و ابعاد آن 120*50 سانتی متر به تولید می رسد. طعم آن همچون میوه انبه ملس است.

وزن هر ورقه لواشک انبه تقریبا 2 کیلو گرم است که فروش عمده آن در کارتن های 20 کیلویی انجام می شود.

لواشک سفره ای انبه

فروش مستقیم لواشک انبه از کارخانه

لواشک انبه را می توان در کنار ۱۶ طعم دیگر از این محصول بی نظیر به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری کرد. از دیگر طعم های لواشک های سفره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. آلو
  2. زرشک
  3. کیوی
  4. انار
  5. استوایی
  6. آلبالو
  7. شاهتوت
  8. سیب ترش
  9. آلوورا
  10. میکس سیب و کیوی
  11. میکس هفت میوه
  12. آناناس
  13. هلو
  14. زردآلو
  15. لیمو عمانی
  16. آلو ارگانیک

جهت خرید این محصولات می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021