لواشک
خانه / رب میوه / خرید رب تمشک کیلویی از کارخانه

خرید رب تمشک کیلویی از کارخانه

خرید رب تمشک به صورت کیلویی و کلی از کارخانه های معتبر در ایران امکان پذیر می باشد. رب های میوه ای را می توان در طعم های ترش و ملس از میوه های مختلف تهیه کرد که رب تمشک نسبت به انواع دیگر در دسته رب های میوه ای ملس قرار می گیرد. بسیاری از خریداران این محصولات  و دیگر فراورده های میوه ای ترجیحا خرید خود را مستقیما از کارخانه انجام می دهند. چرا که بدین صورت می توانند از بهداشتی بودن و تازگی محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایند.

خرید رب تمشک

رب تمشک، یک چاشنی بی نظیر

همانطور که می دانید، کاربرد و استفاده رب های میوه ای در کنار غذاها و یا همراه با دسرجات مختلف است. حتی گاها افراد آنها را به تنهایی سرو می کنند و از طعم لذیذ آن ها لذت می برند. رب تمشک یکی از طعم های خوشمزه ای است که می توان از آن در وعده ها یا میان وعده های خود بهره مند شد.

از جاییکه این محصولات کاملا بهداشتی هستند، خواص میوه تهیه شده از آن را نیز تا حد زیادی در خود حفظ می کنند و در نتیجه برای بدن مفید می باشند.

طعم های دیگری از رب های میوه ای از جمله انار، آلبالو، آلو، نارنج، کیوی، استوایی، گوجه سبز، زردآلو زرد، انجیر، زردآلو قرمز، زغال اخته، لیمو سبز، لیموعمانی و… نیز تولید می شوند که فروش آن ها به صورت کیلویی می باشد.

رب های میوه ای کیلویی در ظروف 13 کیلویی به فروش می رسند و دارای مجوز تولید و بهداشت می باشند.

خرید رب تمشک

خرید مستقیم رب های میوه ای از کارخانه

کارخانه های مختلف امکان خرید مستقیم و عمده انواع رب های میوه ای را برای خریداران خود در سراسر ایران فراهم نموده اند. بدین ترتیب می توان این محصولات را با هزینه های بسیار کمتر و بدون واسطه از کارخانه خریداری کرد.جهت خرید و یا اطلاعات بیشتر می توانید با ما در اراتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فروش رب میوه ای مرغوب در طعم های متفاوت

فروش رب میوه ای مرغوب از کارخانه به صورت مستقیم صورت می گیرد. رب میوه …