لواشک
خانه / لواشک کیلویی / قیمت لواشک کیلویی و خانگی به صورت عمده

قیمت لواشک کیلویی و خانگی به صورت عمده

قیمت لواشک کیلویی به مسائل مختلفی بستگی دارد. لواشک کیلویی شامل انواع لواشک های محلی و خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی می شود. با توجه به کاربرد مواد اولیه در تولید محصولات ذکر شده، باعث می شود تا در قیمت تمام شده برای آنها با تفاوت مواجه شویم. در مقاله زیر به چند نکته کوچک اشاره می کنیم.

قیمت لواشک کیلویی

لواشک کیلویی و خانگی

همان طور که همه شما عزیزان می دانید، پایه اصلی در تولید این محصولات، فقط و فقط انواع میوه ها می باشد. در واقع در تولید لواشک خانگی، میوه مورد نظر با حرارت و جوشانده شدن زیادی تهیه می شود، همین امر سبب می شود تا مقدار مایع اصلی بر اثر حرارت و تبخیر، کاهش پیدا کند. در واقع برای به دست آوردن ۱ کیلو لواشک باید ۲ برابر میوه تهیه کرد. برای محاسبه قیمت هر کیلو لواشک خانگی، باید میوه مورد استفاده و قیمت آن نیز در نظر گرفته شود. این محصولات معمولا در حجم پایین تولید می شوند زیرا به مصارف شخصی می رسند. شما عزیزان می توانید با یک تماس تلفنی لواشک مورد نظر خود را اعلام کرده و بعد از محاسبه قیمت و تولید، آن را تحویل بگیرید.

قیمت لواشک کیلویی

لواشک کیلویی و صنعتی

لواشک های ورقه ای که در کارخانه ها تولید می شوند، نوع دیگری از لواشک های کیلویی می باشند، پایه اصلی این لواشک ها کنسانتره انواع میوه می باشد و به همین دلیل می توان طعم های زیادی از آن را داشته باشیم. یکی از مزایای این محصولات موجود بودن تمامی طعم ها در همه فصول می باشد. در تولید و تهیه لواشک های صنعتی مواد افزودنی ( اسیدسیتریک، پوره خرما، نشاسته ) نیز استفاده می شود. برای محاسبه قیمت محصولات ذکر شده باید به مقدار کنسانتره، درصد استفاده از مواد افزودنی توجه داشت. با توجه به موارد ذکر شده فوق می توانیم قیمت های مختلفی را به شما ارائه دهیم.

قیمت لواشک کیلویی

قیمت لواشک کیلویی و نیمه صنعتی

لواشک های نیمه صنعتی محصولاتی هستند که ترکیب مواد و تمام مراحل آن به روش سنتی انجام می شود و فقط مرحله خشک آن در دستگاه صورت می گیرد. این خشک شدن ۲ روز طول می کشد. پوره سیب، پایه این مواد می باشد و طعم دهنده اصلی آن کنسانتره های مختلف میوه می باشد. انواع لواشک های نیمه صنعتی در طعم های تمشک،هلو،کیوی، انبه، آناناس، انار، زرشک، زردآلو موجود هستند.

این محصولات با توجه به کیفیت، قیمت هایی از ۴/۵۰۰ تا ۲۰/۰۰۰ تومان را شامل می شوند.

منبع : www.fruitroll.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

صادرات انواع لواشک کیلویی به ترکیه

صادرات انواع لواشک کیلویی به ترکیه

صادرات انواع لواشک کیلویی به ترکیه از کارخانه های سراسر ایران امکان پذیر است. لواشک …