لواشک
خانه / ترشک / خرید لواشک و ترشک پرتقال به صورت کیلویی

خرید لواشک و ترشک پرتقال به صورت کیلویی

لواشک و ترشک پرتقال دو محصول فوق العاده و بی نظیر از فراورده های میوه پرتقال می باشند که به صورت کیلویی از کارخانه قابل خریداری هستند و می توان این دو محصول را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه دریافت کرد. این محصولات در کارخانه های تولید لواشک، ترشک و رب میوه ای به تولید می‌رسند که این کارخانه ها زیر نظر وزارت بهداشت عمل می کنند و دارای مجوز بهداشت می باشند.

لواشک و ترشک پرتقال

لواشک و ترشک پرتقال

پرتقال میوه ای با طعم ترش و ملس است که جایگاه بسیار ویژه ای در میان دوستداران لواشک و ترشک دارد. از آنجا که ماده اولیه لواشک و ترشک میوه است و این محصولات از پرتقال به تهیه می رسند و در نتیجه خواص شگفت انگیز این میوه را نیز در خود جای می‌دهند.

لواشک پرتقال به دو صورت پالپ دار و بدون پالپ تولید می‌شود که هر دو نوع این محصول به صورت کیلویی در ورقه هایی به وزن ۲ کیلوگرم به فروش می رسند. لواشک پرتقال پالپ دار دارای تکه های میوه پرتقال می باشد.

ترشک پرتقال نیز حاوی ۷۰ درصد میوه یا خشکبار میوه پرتقال است و همچنین شامل ۳۰ درصد شربت میوه می باشد. این محصول در پت های ۱۳ کیلوگرمی به صورت کیلویی به فروش می رسد.

لواشک و ترشک پرتقال

خرید انواع لواشک و ترشک کیلویی از کارخانه

انواع لواشک و ترشک کیلویی را می توان از کارخانه های معتبر و فعال در شهرهای مختلف ایران خریداری کرد. این کارخانه ها دارای مجوز بهداشت بوده و در محیطی سالم و بهداشتی محصولات را به تولید می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه 3

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله اعلام شد. شما می توانید ترشک آلوچه جنگلی را در …