لواشک
خانه / ترشک / خرید و فروش ترشک فله در ایران

خرید و فروش ترشک فله در ایران

فروش ترشک فله در طعم های بی نظیر، در شهرهای سراسر ایران صورت می گیرد. فروش این محصول مستقیما از کارخانه صورت می گیرد. ترشک، محصولی است که از میوه های مختلف می توان آن را تهیه کرد و در مزه های ترش، ملس و شیرین در بازار موجود است. این محصول پس از تولید به صورت فله ای یا بسته بندی به فروش می رسد.

تنوع در طعم و مزه های ترشک، آبدار بودن آن و تازگی و مرغوبیت محصولات تولید شده در کارخانه های معتبر کشور، از جمله مواردی هستند که باعث فروش هر چه بیشتر این محصول در بازار شده است و هر روزه به تعداد مشتریان و خریداران آن افزوده می شود.

فروش ترشک فله

خرید و فروش ترشک فله

ترشک فله را می توان کاملا مستقیم از درب کارخانه دریافت کرد. این محصول پس از تولید، به صورت عمده به فروش می رسد و پس از آن عمده فروشان و فروشندگان آن را به شهرهای سطح کشور عرضه کرده و به صورت جزئی در دسترس مشتریان و خریداران خود قرار می دهند.

فروش ترشک فله

ترشک فله از نظر طعم شامل طعم های فوق العاده زیر می باشد.

  1. ترشک فله آلبالو
  2. ترشک فله گیلاس
  3. ترشک فله آلو بخارا
  4. ترشک فله آلوچه جنگلی
  5. ترشک فله زردآلو زرد
  6. ترشک فله زردآلو قرمز
  7. ترشک فله آلو زرد
  8. ترشک فله آلو قرمز
  9. ترشک فله هلو
  10. ترشک فله انجیر
  11. ترشک فله انار گوشتی
  12. ترشک فله زغال اخته
  13. ترشک فله ترکیب انار و آلوچه جنگلی
  14. ترشک فله ترکیب زرشک و آلوچه جنگلی
  15. ترشک فله هفت میوه
  16. ترشک فله بیست میوه
ترشک فله در پت هایی با وزن های مختلف به فروش می رسد تا مشتریان بتوانند آن را در اندازه های مورد نظر خود خریداری نمایند. وزن پت ها 6 کیلو، 13 کیلو و 50 کیلو می باشند.

فروش ترشک فله

خرید و فروش ترشک در ایران

تولید کننده های بزرگ و معتبری در شهرهای مختلف ایران فعالیت دارند که انواع ترشک فله و بسته بندی را تولید و به فروش می رسانند. با انواع ترشک فله در این مطلب آشنا شدید. ترشک بسته بندی نیز دارای طعم ها و بسته بندی های بسیار مناسب و متفاوتی از جمله ترشک ظرفی یا کریستالی، ترشک وکیوم یا استندی و ترشک لیوانی می باشد که تمام این محصولات فله و بسته بندی دارای مجوز بهداشت بوده و بر روی آن ها تاریخ تولید و انقضا درج می گردد. جهت خرید این محصولات می توان با برقراری ارتباطی آسان با کارخانه سفارشات خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه 3

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله اعلام شد. شما می توانید ترشک آلوچه جنگلی را در …