لواشک
خانه / رب میوه / خرید و فروش رب استوایی فله از کارخانه

خرید و فروش رب استوایی فله از کارخانه

خرید و فروش رب استوایی فله از کارخانه های فعال در ایران امکان پذیر است. آیا می دانستید در هر شهر ایران که باشید می توانید بهترین و با کیفیت ترین رب های میوه را از کارخانه های بزرگ ایران خریداری کنید؟ این خرید به صورت مستقیم از درب کارخانه صورت می گیرد و پای هیچ واسطه ای در میان نخواهد بود. از این رو خریداران می توانند با اطمینان کامل از قیمت و کیفیت، محصولات مورد نظر خود را از تولید کننده دریافت نمایند.

خرید و فروش رب استوایی

فروش رب استوایی فله

تا به حال اسم رب استوایی به گوشتان خورده است؟ آیا می دانستید امروزه تنوع رب های میوه افزایش یافته و تفریبا از هر میوه ای می توان رب میوه تهیه کرد؟ یکی از طعم های بی نظیر این محصول، رب میوه استوایی است که از مخلوط میوه های استوایی تهیه می شود. طعم این رب ترش و ملس است و رنگی مایل به زرد دارد. از این رب خوشمزه می توان در پخت غذا و خورشت به عنوان چاشنی استفاده کرد و یا آن را همراه با لواشک و دسرجات میل کرد. طعم بی نظیری که این چاشنی به خوراکی هایمان می بخشد واقعا وصف ناشدنی است.

فروش این رب میوه و دیگر طعم ها، به صورت فله یا کیلویی در پت های 13 کیلوگرمی صورت می گیرد.

خرید و فروش رب استوایی

از طعم های دیگر رب میوه، رب آلبالو، رب زردآلو قرمز و زردآلو زرد، رب کیوی، رب زغال اخته، رب لیمو عمانی، رب تمشک، رب لیمو سبز، رب انجیر، رب آلو قرمز و آلو زرد، رب آلوچه قجری، رب آلو خورشتی، رب انار، رب زرشک و… را می توان نام برد.

خرید و فروش رب استوایی فله از کارخانه

کارخانه تولید کننده انواع رب میوه، لواشک و ترشک محصولات خود را به صورت فله یا بسته بندی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. خرید فله و عمده از کارخانه از نظر اقتصادی و زمانی برای خریداران بسیار به صرفه است. به این دلیل کارخانه تولید کننده این محصولات شرایطی را برای مشتریان عزیز فراهم آورده تا از هرجای ایران بتوانند  محصول مورد نظر خود را به صورت فله تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

رب تمشک کیلویی از کارخانه 1

خرید رب تمشک کیلویی از کارخانه

خرید رب تمشک به صورت کیلویی و کلی از کارخانه های معتبر در ایران امکان …