لواشک
خانه / رب میوه / عرضه رب لیمو عمانی کیلویی در ایران

عرضه رب لیمو عمانی کیلویی در ایران

عرضه رب لیمو عمانی کیلویی در ایران از تولید کنندگان بزرگ و دارای مجوز بهداشت به داخل و خارج از کشور صورت می گیرد. لیمو عمانی یکی از مرکبات بسیار مفید و خوش طعمی است که از آن امروزه در تهیه رب یا پوره میوه و لواشک های ترش و خوشمزه استفاده می شود. این محصولات در بازار ترشیجات از جدید ترین طعم ها محسوب می شوند و از فروش ویژه ای نیز برخوردار می باشند. رب لیمو عمانی به صورت کیلویی به فروش می رسد. این محصولات در حال حاضر در پت های 13 کیلویی از کارخانه عرضه می شوند.

عرضه رب لیمو عمانی کیلویی در ایران

عرضه رب لیمو عمانی

اگر بخواهیم یکی از رب های میوه ای بسیار خوش عطر و طعم و بسیار با کیفیت را به شما معرفی کنیم، بدون شک پیشنهاد ما به شما رب لیمو عمانی است. این محصول بی نظیر که در این چندین سال اخیر به تولید می رسد، محصولی جدید و پر طرفدار است که با توجه به میوه ای که در تهیه آن استفاده شده است، بسیار مفید و کاربردی می باشد.

رب لیمو عمانی که به نام پوره لیمو عمانی نیز شناخته می شود از میوه درجه یک و سالم به تهیه می رسد که از آن در پخت و پز و خورشت هایی همچون قرمه سبزی، قیمه و … استفاده می گردد.

علاوه بر این طعم بی نظیر، رب های میوه در طعم های متنوع دیگری همچون رب لیمو سبز، رب آلو قرمز، رب آلو زرد، رب آلو سبز، رب نارنج پالپ دار، رب زرشک پالپ دار، رب تمشک، رب انجیر، رب زردآلو قرمز، رب زردآلو زرد، رب آلبالو، رب زغال اخته، رب میوه های استوایی، رب کیوی، رب انار رقیق، رب انار غلیظ و… نیز به تولید می رسند که می توان هر کدام از این طعم ها را به صورت عمده و مستقیم از کارخانه تهیه نمود.

عرضه رب لیمو عمانی کیلویی در ایران

رب لیمو عمانی کیلویی در ایران

ایران یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع رب میوه ای و عرضه کننده آن ها به بازار های داخلی و خارج از کشور می باشد. این محصولات شامل مجوز بهداشت، پروانه تولید و سیب سلامت بوده و از نظر کیفیت و بهداشت کامل تضمین شده می باشند. جهت خرید هر کدام از این محصولات، شما عمده فروشان و خریداران گرامی می توانید سفارشات خود را از طریق ارتباط با کارخانه ثبت نمایید و محصولات مورد نظر خود را در حجم و طعم دلخواه مستقیما از درب کارخانه تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

رب تمشک کیلویی از کارخانه 1

خرید رب تمشک کیلویی از کارخانه

خرید رب تمشک به صورت کیلویی و کلی از کارخانه های معتبر در ایران امکان …