لواشک
خانه / لواشک متری / خرید لواشک کیوی متری

خرید لواشک کیوی متری

خرید لواشک کیوی متری مستقیما از کارخانه امکان پذیر است. لواشک متری را می توان در انواع مختلف و طعم های خوشمزه و بی نظیر آن مستقیما از کارخانه تهیه کرد. پیشنهاد ما برای عمده فروشان و مصرف کنندگان این است که محصول مورد نظر خود را از تولید کننده خریداری کنند تا علاوه بر اطمینان از محصول خریداری شده، در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایند.

لواشک کیوی متری

فواید لواشک کیوی

تهیه لواشک مدت زمان زیادی است که در کشورمان انجام می شود. تهیه آن بدین صورت بوده است که میوه های مختلف را با حرارت بالا می پختند و شیره غلیظ شده آن را به صورت لایه ای نازک خشک می کردند. در گذشته برای تهیه لواشک بیشتر از میوه های زردآلو و آلبالو استفاده می شد اما امروزه با گذشت زمان تنوع زیادی در طعم های لواشک صورت گرفته است و هر روزه با ترکیب میوه های مختلف، مزه جدیدی به این محصول فوق العاده خوشمزه و وسوسه انگیز می افزایند.

لواشک کیوی متری

لواشک کیوی یکی از طعم های لذیذی است که به دلیل مزه ترش و رنگ خاص آن، توجه دوست داران لواشک را حسابی به خود جلب کرده است. این لواشک از میوه کیوی به دست می آید و اکثر خواص آن را نیز دارا می باشد. چند مورد از خواص میوه کیوی را با هم می خوانیم.

  • سرشار از ویتامین ب و ویتامین ث
  • کمک به جوان سازی پوست
  • دارای خاصیت ضد سرطان
  • کمک به سیستم گوارش
  • کمک به کاهش وزن
  • جلوگیری از اختلالات تنفسی
  • کنترل دیابت و …
لواشکی که در تولید آن از مواد افزودنی مضر استفاده نشود و از میوه های سالم تهیه شود می تواند این خواص را در خود حفظ کند.

لواشک کیوی متری

خرید لواشک کیوی متری

لواشک کیوی متری در دو نوع پالپ دار و ساده تولید می شود. نوع پالپ دار آن دارای دانه های کیوی بوده و خوردن آن حس بسیار خوبی می دهد. لواشک ساده هیچ دانه ای نداشته و فقط طعم کیوی را دارد. این نوع لواشک به دلیل برش آسان، بسیار مناسب برای انواع بسته بندی است.
علاوه بر طعم کیوی، لواشک متری را می توان در طعم های سیب، انار، انبه، آلو، آلبالو، زردآلو، شاه توت، زغال اخته، گوجه سبز، زرشک، استوایی، میکس انار و زردآلو، لیمو و… تهیه کرد. جهت تهیه انواع لواشک متری می توانید مستقیما با کارخانه ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فروش لواشک متری ساده از کارخانه

فروش لواشک متری ساده از کارخانه

فروش لواشک متری از کارخانه های تولید کننده لواشک در ایران انجام می گیرد. لواشک …