لواشک
خانه / ترشک / شرکت صادرات ترشک و لواشک میوه

شرکت صادرات ترشک و لواشک میوه

از قدیم با میوه های مختلف لواشک هایی با طعم های ترش و شیرین و ملس تهیه میکردند . با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی به جای استفاده از سینی و گذاشتن آن به زیر آفتاب از فر و دستگاه هایی برای خشک کردن و تهیه ترشک و لواشک استفاده می کنند . امروزه کارخانه ها و کارگاه های زیادی برای تولید لواشک و ترشک تاسیس شدند و فروش خوبی دارند . ترشک و لواشک از محصولات پر مصرف و مورد علاقه ی انسان ها و به خصوص ایرانی ها در تمام سنین می باشد . شرکت صادرات ترشک و لواشک در صادر کردن این محصولات کوشا هستند ، سالانه مقدار زیادی شرکت ترشک به صادر کردن لواشک و ترشک با کیفیت درجه یک مشغول می باشند . 

شرکت صادرات ترشک و لواشک میوه

تولید کننده انواع ترشک و لواشک میوه

تولید کننده انواع ترشک و لواشک میوهاز آنجایی که این محصول طرف دار های بسیار زیادی دارد ، در انواع طعم ها و مدل ها تولید میشود . تولید کننده های بسیاری از مواد های خوراکی در کنار تولید مابقی محصولات ترشک و لواشک نیز تولید می کنند . مصرف لواشک و ترشک دارای خاصیت می باشد ، زیرا مواد اولیه آنها میوه می باشد و میوه ها سرشار از ویتامین و خاصیت هستند ، خرید و مصرف لواشک خیلی بهتر از چیپس و پفک و تنقلات مضر دیگر است . 

صادرات مستقیم ترشک به کشور های خارجی

صادرات مستقیم ترشک به کشور های خارجییک سری از شرکت ها ی تولید کننده ی ترشک و لواشک در طعم ها و رنگ های مختلف با کیفیت درجه یک این محصولات را تولید میکنند و فروشنده ترشک و لواشک برای صادر کردن به کشور های خارجی مانند آلمان و ترکیه و عراق و… هستند . شرکت هایی برای توزیع و پخش این محصولات مشغول به کار هستند که با تولید کنندگان ترشک و لواشک همکاری کرده و محصولات با کیفیت آنها را به خارج از کشور صادر می کنند . 

فروش عمده ترشک آلبالو و انار بسته بندی شده

فروش عمده ترشک آلبالو و انار بسته بندی شدهشرکت های مختلف ترشک و لواشک ها را در طعم های مختلف به شکل های گوناگون بسته بندی میکنند که انواع آن بسته بندی ورقه ای، پذیرایی، رولی ، شکلاتی و … می باشد . شرکت تولید ترشک و لواشک این محصولات را در طعم های مختلف مانند آلو ، سیب ، گیلاس ، هشت میوه ،آلبالو ، انار و … که دارای یک طعم بی نظیر و ترش می باشند را تولید میکند . این طعم لواشک و ترشک بسیار خوشمزه و پر طرفدار است . شرکت های تولید کننده ی لواشک و ترشک دارای فروش عمده  ترشک در تمام نقاط کشور می باشند . حتی آنها را بطور عمده صادر هم می کنند ، که طرفداران زیادی دارد . 

شرکت توزیع و پخش ترشک صادراتی

شرکت توزیع و پخش ترشک صادراتیهمانطور که در ایران محصولات ترشک و لواشک با طعم های مختلف ترش و ملس و شیرین دارای طرف داران بسیاری می باشد ، در خارج از کشور نیز طرف داران بسیاری داردکه مشتاق چشیدن طعم بی نظیر آن هستند . شرکت های مختلفی در ایران مشغول به کار هستند که مسئولیت توزیع و پخش محصولات ترشک و لواشک را در سراسر کشور و حتی در خارج از کشور به خصوص کشور های آلمان و عراق و ترکیه و . . . به عهده دارند . تولید کننده هایی که با این شرکت ها همکاری می کنند ، سعی دارند که محصولات خود را با بهترین کیفیت و مواد اولیه ی درجه یک تولید کنند ، زیرا برای صادر کردن هر محصولی به خارج از کشور باید آن محصول دارای استاندارد های لازم باشد . 

ترشک طبیعی ارگانیک و خرید ارزانتر آن

ترشک طبیعی ارگانیک و خرید ارزانتر آنیک سری تولید کننده ی ترشک لواشک میوه در حال تولید ترشک و لواشک به صورت سنتی و طبیعی هستند که نسبت به مابقی محصولات که از رنگ ها و اسانس های غیر طبیعی استفاده میکنند ارزانتر و خوشمزه تر هستند ، بطور کلی این ترشک ها و لواشک ها بی ضرر تر هستند  و جایگزین خوبی به جای تنقلات مضر مانند چیپس و پفک هستند . 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه 3

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله اعلام شد. شما می توانید ترشک آلوچه جنگلی را در …

پاسخی بگذارید