لواشک
خانه / تافی ترش / خرید تافی ترش فله به صورت عمده در یزد

خرید تافی ترش فله به صورت عمده در یزد

خرید تافی ترش فله در بازار داخل و کلیه شهرهای ایران از جمله شیراز، اصفهان، تهران، چهارمحال بختیاری، یزد، ایلام، اهواز و… به صورت عمده انجام می شود. این محصولات در طعم های زردآلو، آلبالو، سیب ترش و لیمو موجود هستند و متناسب با طعم آنها دارای رنگ های مختلفی می باشند. برای خرید عمده انواع تافی ترش به صورت فله و درب کارخانه می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

خرید تافی ترش فله

معرفی انواع لواشک های صنعتی و کارخانه ای

امروزه در کارخانه ها محصولات بسیار جدید و متنوعی تهیه می شوند و لواشک نیز یکی ازفرآورده هایی است که با شکل ها و طرح های بسیارمختلفی از جمله : لوله ای، چوبی، پذیرایی، طرح سیب و انار، عروسکی، پستونکی، چماقی و… به تولید می رسد. روش های نوینی در تولید این محصولات استفاده می گردد که علاوه بر زیبایی، نگرانی در مورد آلودگی و بهداشت آنها را از بین می برد. در میان این محصولات متعدد لواشک های پذیرایی یکی از پرطرفدارترین لواشک های صنعتی در بین مردم می باشد.

خرید تافی ترش فله

انواع لواشک پذیرایی

این محصولات از نظر ظاهری و نوع بسته بندی دارای ۲ گونه  هستند : لواشک پذیرایی ۲ سر پرس و ۲ سر پیچ ( شکلاتی شکل ).

از نظر طعم و نوع تولید می توانند با پایه های مختلفی تولید شوند و نام های مختلفی به خود بگیرند : خمیری ، ورقه ای و تافی

تافی ترش یکی از انواع لواشک های پذیرایی می باشد که اصولا با پایه پوره سیب، پوره خرما و یا انواع شیره تولید می شود و به دلیل رنگارنگی و وزن کم می تواند به عنوان یک وسیله پذیرایی در مهمانی ها استفاده گردد.

خرید لواشک فله

خرید تافی ترش فله

برای خرید تافی ترش فله به صورت فله و عمده می توانید به صورت اینترنتی ثبت سفارش نمایید و این محصولات را علاوه بر فله، به صورت بسته بندی نیز می توانید تهیه نمایید. محصولات ذکر شده در بسته های ۱ کیلویی و نیم کیلویی قابل عرضه می باشند.

انواع لواشک های تافی ترش در بسته بندی های متالایز و شفاف به بازار ارایه می شوند از این رو می توانیم پاسخگوی هر نیاز و سلیقه ای باشیم و تمام عمده فروشان به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را متناسب با بازار خود تهیه کنند.

منبع : لواشک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مرضیه محتشم
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

تافی ترش مستقیم از کارخانه

فروش تافی ترش مستقیم از کارخانه

فروش تافی ترش به صورت مستقیم از کارخانه این امکان را برای عزیزانی که در …