لواشک
خانه / ترشک / صادرات ترشک بسته بندی به افغانستان

صادرات ترشک بسته بندی به افغانستان

صادرات ترشک بسته بندی در طعم های متفاوت و بی نظیر و در بسته بندی های گوناگون امکان پذیر می باشد. افغانستان یکی از کشورهایی است که هر ساله مقدار زیادی از خوراکی ها و تنقلات به آن صادر می شود و حجم زیادی از این محصولات از ایران تامین می گردد. علاوه بر ترشک، محصولات دیگری از جمله انواع لواشک و رب میوه ای نیز که جزو خانواده ترشیجات محسوب می شوند نیز به دیگر کشورها صادر می شوند. فروش صادراتی از کارخانه به صورت عمده در حجم های بالا صورت می گیرد و تحویل محصولات خریداری شده از درب کارخانه صورت می گیرد تا خریدار بتواند از کیفیت و سلامت محصول خود اطمینان حاصل نماید.

صادرات ترشک بسته بندی به افغانستان

انواع ترشک های بسته بندی

تولید انواع ترشک از میوه ها و خشکبار در کارخانه و در دستگاه های مخصوص به تولید می رسد. در تهیه ترشک باید به عواملی همچون سلامت میوه و مواد اولیه، رعایت بهداشت در طی روند تولید، نگهداری در محل مناسب و به دور از آلودگی و… توجه کرد تا در نهایت محصولی درجه یک و مرغوب به تولید برسد. خوشبختانه در حال حاضر تولیدکنندگان زیادی در کشور در حال فعالیت هستند که این محصولات را با رعایت کامل اصول تولید تهیه می کنند و محصولات تولید شده دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت اند.

از انواع بسته بندی ترشک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ترشک لیوانی، ترشک وکیوم یا استندی، و ترشک ظرفی یا کریستالی از انواع ترشک بسته بندی هستند که در طعم های زغال اخته، برگه زردآلو، آلوچه جنگلی، آلو سانتریزه و آلبالو به تولید می رسند. وزن این محصولات از 50 گرم تا 200 گرم متفاوت می باشند.

صادرات ترشک بسته بندی به افغانستان

صادرات ترشک بسته بندی به افغانستان

انواع ترشک بسته بندی و کیلویی که در کارخانه به تولید می رسند را می توان علاوه بر فروش داخلی، به دیگر کشورها نیز صادر کرد. بر روی ترشک های بسته بندی ویژگی هایی همچون تاریخ تولید و انقضا، پروانه تولید، نشان سیب سلامت و … درج می شود که این موارد نشان دهنده مرغوبیت کالا می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه 3

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله اعلام شد. شما می توانید ترشک آلوچه جنگلی را در …