لواشک
خانه / لواشک / خرید مستقیم انواع لواشک از تولیدکننده 

خرید مستقیم انواع لواشک از تولیدکننده 

خرید مستقیم انواع لواشک از تولیدکننده های فعال و معتبر در شهرهای مختلف سراسر ایران امکان پذیر می باشد.خرید مستقیم از این کارخانه‌ها در حجم های بالا و عمده توسط عمده فروشان و خریداران فروشگاه های بزرگ صورت می گیرد. از جمله دلایلی که باعث می‌شود خریداران زیادی خرید مستقیم از کارخانه را حتی از شهرهای دیگر انتخاب کنند عدم وجود واسطه در این میان است. خرید به صورت مستقیم از کارخانه تا حد زیادی هزینه‌ های خرید را کاهش می دهد که این موضوع باعث افزایش حاشیه سود عمده فروشان محترم می گردد.

خرید مستقیم انواع لواشک از تولیدکننده 

 ویژگی های انواع لواشک

انواع لواشک که در کارخانه به تولید می‌رسند پس از گذراندن روند تولید به صورت کیلویی و یا به صورت بسته بندی به بازار عرضه می‌ شوند.  کاربرد لواشک های کیلویی به صورت مستقیم و یا برای تهیه انواع لواشک های طرح دار می باشد. لواشک های بسته بندی نیز در مجالس و دورهمی های کوچک و بزرگ استفاده می شوند.

لواشک های کیلویی را که در بازار به نام های ورقه ای،سفره ای، متری  و فله ای می شناسیم به صورت ورقه های ۲ کیلوگرمی به بازار عرضه می‌شوند.

هرکدام از این ورقه ها در طعم های متفاوت و متنوعی تولید می شوند و سپس در کارتون های ۲۰ کیلوگرمی حاوی ۱۰ عدد لواشک از یک طعم به صورت عمده به فروش می رسند.

خرید مستقیم انواع لواشک از تولیدکننده 

طعم های لواشک های کیلویی نسبت به لواشک های بسته بندی از تنوع بیشتری برخوردارند به طور مثال می توان به طعم های لواشک زغال اخته، لواشک پرتقال، لواشک آلبالو، لواشک آلو، لواشک آلو ارگانیک، لواشک زردآلو، لواشک میوه های استوایی، لواشک زرشک، لواشک کیوی، لواشک انار، لواشک لیمو سبز، لواشک لیمو عمانی، لواشک گوجه سبز و… اشاره کرد.

از طرف دیگر لواشک های بسته بندی در طرح های مختلفی از بسته بندی هایی چون لواشکهای ورقه ای کوچک، متوسط و بزرگ، لواشک لوله ای، لواشک چند قلو و یک قلو، لواشک کیمی لواشک سیخی، لواشک کبابی و… تهیه می شوند.

خرید مستقیم انواع لواشک از تولیدکننده 

خرید مستقیم لواشک از تولید کننده

خرید مستقیم لواشک از تولید کننده های مختلف در ایران به صورت آنلاین و یا حضوری امکان پذیر می باشد.  جهت خرید مستقیم و بدون واسطه انواع این محصول را در تولیدکننده اصلی می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و سفارشات خود را تمامی شهر های ایران ثبت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک و لواشک بسته بندی

فروش ترشک و لواشک بسته بندی به صورت عمده

ترشک و لواشک بسته بندی  به صورت عمده و مستقیم از کارخانه به فروش می …