لواشک
خانه / ترشک / خرید مستقیم انواع لواشک و ترشک درجه یک

خرید مستقیم انواع لواشک و ترشک درجه یک

خرید مستقیم انواع لواشک و ترشک درجه یک از کارخانه برای خریداران عزیز این محصولات فراهم شده است. خرید مستقیم محصولات از کارخانه از اولویت خریداران به خصوص خریداران عمده است تا به این صورت مبلغ قابل توجهی از هزینه های آن ها کسر شده و بتوانند کالای مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب تری تهیه کنند.

علاوه بر کاهش قیمت، اطمینان از کیفیت و بهداشت محصول از جمله دلایل دیگری است که خریداران را به خرید مستقیم از کارخانه سوق می دهد.

لواشک و ترشک نیز دو محصول پر فروش هستند که به این صورت قابل خریداری در حجم های بالا می باشند.

لواشک و ترشک درجه یک

لواشک و ترشک درجه یک را از کجا تهیه کنیم؟

خرید از کارخانه های معتبر و دارای مجوز بهداشت، بهترین گزینه برای خریدارانی است که به کیفیت محصولات خود اهمیت می دهند. از این رو پس از اطمینان از سالم و بهداشتی بودن لواشک و ترشک می توان اقدام به خرید کرد.

ویژگی های لواشک و ترشک درجه یک

لواشک و ترشک دو محصولی هستند که با توجه به تولید کننده می توانند در انواع مختلفی تولید شوند. در ادامه چند تفاوت طبیعی این محصولات با یکدیگر را با هم می خوانیم.

  • بعضی از کارخانه ها ممکن است لواشک های تیره تری نسبت به دیگر تولیدکنندگان داشته باشند که دلیل آن، مدت زمان پخت بیشتر آنها می باشد. کمی روشن تر یا تیره تر بودن لواشک و ترشک امری کاملا طبیعی است.
  • انواع لواشک ها می توانند توسط هر تولید کننده در ابعاد و وزن های گوناگونی تولید شوند.
  • این محصولات از نظر بسته بندی نیز با توجه به سلیقه تولید کننده متفاوتند.
  • مزه محصولات از یک طعم در برند های مختلف می تواند با توجه به میزان مواد اولیه ای که استفاده می کنند با هم کمی متفاوت باشند.

لواشک و ترشک درجه یک

حال سوال اینجاست که با وجود این تفاوت ها، لواشک مرغوب را چگونه از لواشک های دیگر تشخیص دهیم؟

همانطور که ذکر شد، در ابتدای خرید باید حتما به مواردی همچون نشان سیب سلامت، مجوز بهداشت و پروانه تولید محصولات توجه کنید. لواشک مرغوب به طور قطع، از عطر و طعم کاملا طبیعی برخوردار است و درون بسته بندی های مناسب بهداشتی نگهداری می شود.

درون لواشک مرغوب و درجه یک، هیچگاه آثاری از سنگریزه، برگ، پوست و دم میوه ها دیده نمی شود.

توجه داشته باشید که اگر لواشک از نوع پالپ دار باشد تنها تکه هایی از میوه درون آن وجود خواهد داشت.

لواشک و ترشک درجه یک

انواع لواشک و ترشک با کیفیت و درجه یک

در صورتی که با انواع مختلف این دو محصول آشنایی ندارید در ادامه با ما همراه باشید.

لواشک و ترشک هردو به صورت بسته بندی و کیلویی در بازار موجود اند و خریداران با توجه به نیاز خود می توانند خریداری کنند.

ترشک های بسته بندی معمولا در 5 طعم زغال اخته، آلو سانتریزه، آلبالو، آلوچه جنگلی و برگه زردآلو در بسته بندی های لیوانی، استندی و یا ظروف کریستالی به بازار عرضه می شوند. در مقابل ترشک های کیلویی از حدود 15 طعم مختلف کیوی، انار، آلبالو، انجیر، آلوچه جنگلی، آلو سیاه، آلو قرمز، آلو زرد، زردآلو زرد، زردآلو قرمز، هلو، زرشک، زغال اخته، مخلوط بیست میوه، مخلوط هفت میوه، مخلوط آلوچه و انار، مخلوط آلوچه، انار و زرشک، پرتقال و… برخوردارند.

لواشک و ترشک درجه یک

لواشک های بسته بندی نیز با توجه به تولید کنندگان مختلف از انواع بسیار گوناکونی اعم از لیسکی، پذیرایی دو سرپرس، پذیرایی دوسرپیچ، لوله ای، ورقه ای، کبابی، موبایلی، طرح انار، طرح سیب، آبنباتی و… برخوردارند. لواشک های کیلویی نیز از نظر ظاهر و وزن به یک شکل بوده و از نظر طعم شامل طعم آلو، آلبالو، انبه، آناناس، شاهتوت، لیمو عمانی، پرتقال، زغال اخته، سیب ترش، کیوی، زردآلو، آلوئه ورا، زرشک، انار، استوایی و … می باشند.

لواشک و ترشک درجه یک

خرید مستقیم انواع لواشک و ترشک درجه یک

خرید مستقیم هر کدام از این محصولات می تواند به صورت حضوری و یا تلفنی از سراسر ایران صورت گرفته و محصولات کاملا مستقیم از تولید کننده به خریدار تحویل داده شود. خرید مستقیم از کارخانه تنها در حجم های بالا و عمده امکان پذیر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه 3

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله اعلام شد. شما می توانید ترشک آلوچه جنگلی را در …