لواشک
خانه / ترشک / صادرات ترشک و لواشک به کشورهای دیگر

صادرات ترشک و لواشک به کشورهای دیگر

صادرات ترشک و لواشک به کشورهای دیگر از جمله کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی امکان پذیر است. ترشک و لواشک دو خوراکی لذیذ و دلچسب هستند که از آن ها به عنوان تنقلات استفاده می شود. ماده اولیه و پایه آن میوه و پوره میوه است به همین دلیل از خوراکی هایی است که می توان آن ها را جایگزین تنقلات مضر و ناسالم مثل چیپس، پفک و… کرد. طعم عالی، تنوع زیاد و قیمت مناسب از جمله مواردی است که باعث شده طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا داشته باشد و فروش آن هر لحظه رو به افزایش باشد.

صادرات ترشک و لواشک به کشورهای دیگر

صادرات ترشک و لواشک

ترشک و لواشک در انواع مختلفی به تولید می رسند و به صورت بسته بندی و یا ورقه ای به بازار عرضه می شوند. ترشک از

میوه هایی همچون آلو قرمز، آلو زرد، آلبالو، آلو سیاه، انار، گیلاس، زرشک، هلو، پرتقال، زردآلو زرد، زردآلو قرمز، آلوچه جنگلی، انجیر، زغال اخته، مخلوط هفت میوهف مخلوط بیست میوه و… تهیه می شود و معمولا در پت های 13 کیلویی به صورت عمده به فروش می رسد. انواع دیگر لواشک که به صورت بسته بندی تولید می شوند در انواع لیوانی، وکیوم یا استندی، ظرفی یا کریستالی به بازار عرضه می شوند و در وزن های 50 الی 100 گرم می باشند.

صادرات ترشک و لواشک به کشورهای دیگر

لواشک نیز یکی از محصولاتی است که دارای طعم های فوق العاده دلپذیر از میوه های انبه، آناناس، کیوی، لیمو عمانی، شاه توت، آلوئه ورا، سیب ترش، هلو، میوه های استوایی، پرتقال، زردآلو، آلبالو، زرشک، انار، زغال اخته و… تولید می شود.

ایران یکی از صادرکنندگان بزرگ ترشک، لواشک و رب میوه ای به دیگر نقاط دنیاست که با تولید محصولات بسیار با کیفیت و دارای سیب سلامت و مجوز بهداشت هر روزه به مشتریان خود در ایران و کشورهای دیگر می افزاید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه 3

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله اعلام شد. شما می توانید ترشک آلوچه جنگلی را در …