لواشک
خانه / دسته‌بندی نشده / تولید کننده انواع لواشک و ترشک در ایران

تولید کننده انواع لواشک و ترشک در ایران

تولید کننده انواع لواشک و ترشک در شهرهای بزرگ ایران در حال فعالیت هستند و این محصولات را با اصول و شرایط لازم به تولید می رسانند. کارخانه های متعددی در ایران وجود دارند که محصولاتی همچون لواشک، ترشک، رب میوه ای و تمرهندی تهیه می کنند و آن ها را به بازار عرضه می دارند. این کارخانه ها زیر نظر وزارت بهداشت مشغول به فعالیت بوده و محصولاتی که به تولید می رسانند سالم و مطمئن هستند. از این رو برای عرضه در بازار های داخلی و خارجی بسیار مناسب می باشند.

تولید کننده انواع لواشک و ترشک در ایران

انواع لواشک و ترشک

ترشک یکی از خوراکی های آبدار و لذیذی است که از میوه های متنوعی به تولید می رسد. این محصول گاها با هسته و یا به صورت اسلایس میوه تهیه می گردد و در طعم های ملس و ترش عرضه می شود. ترشک و لواشک در دو نوع بسته بندی و کیلویی در کارخانه تولید می شوند که از انواع بسته بندی بیشتر جهت صادرات و یا فروش در مغازه ها و سوپرمارکت ها استفاده می شود و از انواع کیلویی در بازار ترشیجات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده انواع لواشک و ترشک در ایران

این دو محصول در طعم های گوناگونی وجود دارند. لواشک را می توان در طعم های بی نظیر آلبالو، زردآلو، پرتقال، کیوی، انار، انبه، آناناس، تمشک، میوه های استوایی، زرشک، سیب ترش، زغال اخته، لیمو عمانی، الوئه ورا و… در بازار یافت. ترشک نیز در طعم های متنوع تر و بسیار خوشمزه همچون گیلاس، زرشک، انجیر، شاهتوت، پرتقال، زردآلو زرد و قرمز، آلو زرد و قرمز، آلو سیاه، زغال اخته، آلوچه جنگلی، انار گوشتی و… به تولید می رسد. این تنوع طعم بالا، پاسخگوی ذائقه و سلیقه های متفاوت افراد خواهد بود.

لواشک های کیلویی به صورت ورقه های 2 کیلویی، و لواشک های بسته بندی در طرح و اندازه های مختلف تولید می شوند. ترشک های کیلویی نیز در پت های 13 کیلوگرمی و ترشک های بسته بندی در انواع طرح های بسته بندی گوناگون به فروش می رسند.

تولید کننده انواع لواشک و ترشک در ایران

تولید کننده انواع لواشک و ترشک

کارخانه یا تولید کننده ای که تنوع محصولات داشته باشد و البته این محصولات را با مجوز بهداشت و رعایت شرایط بهداشتی به تولید برساند، مورد توجه خریداران در سراسر ایران قرار می گیرد. از این بستر خرید آسان این محصولات از درب کارخانه به صورت مستقیم فراهم گردیده تا مشتریان گرامی بتوانند به راحتی محصولاتی متنوع، بهداشتی و سالم را خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش تمرهندی در ایران

خرید و فروش تمرهندی در ایران

خرید و فروش تمرهندی کیلویی و بسته بندی از کارخانه های معتبر ایران امکان پذیر …