لواشک
خانه / لواشک میوه / فروش لواشک میوه ای سفره ای به صورت عمده

فروش لواشک میوه ای سفره ای به صورت عمده

لواشک میوه ای سفره ای به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسد. خرید به صورت عمده انتخاب بسیاری از فروشندگان و عمده فروشان می باشد. چرا که آن ها خوب می دانند خرید عمده از نظر هزینه و زمان بسیار برای آن ها به صرفه خواهد بود. علاوه بر آن، خرید عمده تا مدتی مشتریان را از خرید مجدد نیز بی نیاز می کند.

لواشک میوه ای سفره ای

لواشک میوه ای سفره ای

لواشک میوه ای یکی از پرطرفدارترین خوراکی های شناخته شده در کشورمان است که تهیه آن از زمان های گذشته انجام می شود. تولید لواشک به منظور نگهداری از میوه ها و استفاده آن ها در دیگر فصول سال صورت می گرفته است. این محصول کم کالری و مقوی برای بدن فواید زیادی همچون کمک به عملکرد سیستم گوارش، درمان بی اشتهایی، درمان کم خونی و… دارد که این موارد در کنار هم باعث محبوبیت این محصول بین افراد در سنین مختلف شده است.

لواشک میوه ای سفره ای

لواشک میوه ای را پس از تولید به دو صورت روانه بازار می کنند. یا به صورت سفره ای و یا به صورت بسته بندی. در این مطلبی با جزئیاتی در مورد لواشک میوه ای سفره ای همراه شما خواهیم بود.لواشک میوه ای سفره ای را به نام های دیگر طاقه ای، ورقه ای، کیلویی و … نیز می شناسیم. این محصول دارای 15 طعم زیر می باشد.

  1. لواشک سفره ای زغال اخته
  2. لواشک سفره ای پرتقال
  3. لواشک سفره ای انار
  4. لواشک سفره ای کیوی
  5. لواشک سفره ای زرشک
  6. لواشک سفره ای آلو
  7. لواشک سفره ای آلبالو
  8. لواشک سفره ای زردآلو
  9. لواشک سفره ای گوجه سبز
  10. لواشک سفره ای شاهتوت
  11. لواشک سفره ای سیب
  12. لواشک سفره ای استوایی
  13. لواشک سفره ای انبه
  14. لواشک سفره ای لیمو
  15. لواشک سفره ای میکس زردآلو و انار
لواشک میوه ای سفره ای، با وزن 2 کیلو تولید شده و در کارتن های 20 کیلویی که دارای 10 ورقه از این لواشک هستند به فروش می رسند. لازم به ذکر است که هر کارتن طعمی مجزا دارد.

لواشک میوه ای سفره ای

فروش عمده لواشک میوه ای سفره ای

فروش عمده هر محصولی، باعث می شود مشتریان خرید بیشتری از این محصول داشته و در زمان و هزینه خود صرفه جویی به عمل آورند. لواشک میوه ای سفره ای یکی از این محصولات است که می توان آن را در طعم های گوناگون و هماهنگ با ذائقه خریداران و مصرف کنندگان، به صورت عمده خریداری کرد. فروش این محصولات مستقیما از کارخانه صورت گرفته و به دست مشتریان می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک میوه ای ورقه ای در ایران

فروشنده لواشک میوه ای ورقه ای در ایران

فروشنده لواشک میوه ای ورقه ای در شهرهای مختلف ایران، محصولات خود را به داخل …