لواشک
خانه / ترشک / ترشک انار / خرید لواشک و ترشک انار از کارخانه

خرید لواشک و ترشک انار از کارخانه

خرید لواشک و ترشک انار از کارخانه بدون واسطه و کاملاً مستقیم انجام می شود انار یکی از میوه هایی است که از دیرینه از آن برای تهیه لواشک و ترشک استفاده می شده است از این میوه بی نظیر علاوه بر ترشک و لواشک می توان فرآورده‌های بسیاری تهیه نمود که از پرطرفدار ترین آنها می توان به لواشک انار و ترشک انار اشاره کرد.

خرید لواشک و ترشک انار از کارخانه

بسیاری از عمده فروشان و خریداران این محصولات بی نظیر سعی بر این دارند تا با خرید مستقیم از کارخانه از هزینه‌های خرید خود بکاهند. خرید مستقیم از کارخانه علاوه بر کاهش هزینه های خرید می تواند از نظر زمانی نیز به نفع خریداران باشد از این رو ما به عنوان تولیدکننده شرایطی را فراهم آورده ایم تا خریداران عزیز بتوانند به راحتی از کارخانه و به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهند.

خرید لواشک و ترشک انار از کارخانه

آشنایی با انواع لواشک و ترشک انار

همه ما می دانیم که این محصولات از میوه‌های متفاوتی به تهیه می رسند یکی از طعم های بی نظیری که از آن لواشک و ترشک و رب میوه‌ ای می‌توان تهیه کرد میوه انار است.  لواشک هایی که از این میوه ترش و خوش طعم به دست می آیند می توانند به صورت بسته بندی و یا ورقه ای به بازار عرضه شوند. لواشک های بسته بندی را می توان در اندازه های مختلف بسته بندی شده خریداری نمود که این اندازه ها و اشکال آنها به تولید کنندگان و سلیقه آنها بستگی دارد. لواشک های ورقه ای نیز به صورت ساده و پالپ دار در بازار عرضه می شوند.

خرید لواشک و ترشک انار از کارخانه

 یکی دیگر از فراورده های انار که از آن نام برده شد ترشک انار می باشد. ترشک انار از خشکبار میوه انار به دست می آید و ۷۰ درصد این محصول را میوه انار و ۳۰ درصد آن را شربت میوه تشکیل می دهد.

در حال حاضر ترشک انار را می‌توان به صورت کیلویی یا فله ای از کارخانه به صورت مستقیم تهیه کرد.  ظروفی که در آنها ترشح ها به صورت فله ای به فروش می رسند حدوداً حجمی معادل ۱۳ کیلو گرم دارند.

خرید لواشک و ترشک انار از کارخانه

 خرید لواشک و ترشک انار از کارخانه به چه صورت است؟

در صورتی که قصد خرید لواشک و ترشک انار را به صورت مستقیم از کارخانه دارید می توانید هم اکنون با تولید کنندگان این محصول به صورت مستقیم در ارتباط باشید و سفارشات خود را ثبت نمایید. لازم است بدانید که تمام محصولاتی که در کارخانه به تولید می رسند دارای مجوز بهداشت پروانه تولید سیب سلامت تاریخ تولید و انقضا می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

انواع لواشک انار

بهترین قیمت انواع لواشک انار در فروردین 1402

انواع لواشک انار به صورت عمده در این سایت خرید و فروش می شود. شما …