لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / فروش لواشک دوسرپیچ پذیرایی | تولید لواشک پذیرایی در بسته بندی جذاب

فروش لواشک دوسرپیچ پذیرایی | تولید لواشک پذیرایی در بسته بندی جذاب

فروش لواشک دوسرپیچ پذیرایی یکی از محصولاتی است که در فروشگاه ها و مراکز فروش عمده صورت می گیرد. لواشک یک خوراکی ایرانی، با مزه ی ترش و شور و ملس می باشد که از شیره ی میوه هایی مانند آلوچه، زردآلو، کیوی، سیب و از این قبیل تهیه می گردد و آن ها را به صورت لایه های نازک در می آورند و پهن می کنند تا خشک شوند. لواشک ها را به شیوه های صنعتی و خانگی تولید می کنند. صنعتی را شرکت ها با دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته  ی خود به صورت عمده تولید می کنند، اما لواشک های خانگی ای را که بیشتر ما تا به حال خورده ایم، مادران یا مادر بزرگان و بانوان در منزل درست می کنند که طعم بهتر و لذیذ تری نیز دارند. لواشک ها اگر به صورت بهداشتی و خانگی تهیه شوند. (لواشک بدون نمک جز لواشک های خانگی محسوب می شود که برای افراد فشار بالا نیز مناسب می باشد)

فروش لواشک دو سر پیچ پذیرایی به عنوان یکی از فرآورده های پر طرفدار این محصول در این مطلب مورد نظر ما می باشد.

فروش لواشک دوسرپیچ پذیرایی تولید لواشک پذیرایی در بسته بندی جذاب

تهیه لواشک دو سر پیچ پذیرایی

این محصول جزو دسته محصولات پذیرایی می باشد که به صورت لقمه ای و با بسته بندی دو سر پیچ که از این بسته بندی برای شکلات ها استفاده می کنند. ترکیبات این لواشک ها شامل: سیب، آلو، زردآلو ، آلوچه، آلبالو و کنسانتره میوه می باشد. این محصول شکل امروزی لواشک های سنتی را دارد ولی  مصرف آن بسیار راحت تر و تمیز تر از لواشک سنتی است.

تهیه لواشک دوسرپیچ پذیرایی

به دلیل تکنولوژی به کار رفته در تولید این نوع لواشک ها، لواشک پذیرایی نسبت به سایر لواشک های تولیدی بافت محصول و بسته بندی دو سر پیچ شکلاتی آن تفاوت قابل توجهی در طعم، مزه و کیفیت آن ایجاد کرده است. این محصول در بسته بندی ظرفهای شفاف عرضه می شود. این نوع در دو مدل لواشک های پاستیلی و ساده تولید می شوند.

انواع بسته بندی لواشک پذیرایی

همان طور که میدانید بسته بندی یکی از مهم ترین ویژگی های یک محصول است که میتواند تاثیرات زیادی بر روی فروش آن محصول بگذارد. حکم اصلی بسته بندی تزیین لواشک برای فروش است. بنابراین مسئولین شرکت ها با به کار گیری بهترین طراحان سعی دارند که بتوانند با یک بسته بندی به خصوص از رقبای خود پیشی بگیرند. اما یک سری دلایل دیگر نیز در بسته بندی تاثیر دارند. مانند:

  • نوع محصول
  • روش استفاده از محصول
  • قیمت بسته بندی
  • زیبا و به کار آمدن آن
  • آسیب نزدن به محیط زیست

شرکت های تولیدی لواشک دو سر پیچ شرکت لواشک جنگلی، شرکت هم پا و…  است.

انواع بسته بندی لواشک پذیرایی

انواع بسته بندی های لواشک پذیرایی این شرکت ها :

  • تافی لواشک جنگلی
  • لواشک دو سر پیچ فله ای یک کیلویی
  •  بسته بندی در ظرف های شفاف پلاستیکی

نمایندگی فروش لواشک در کشور

شرکت های مختلف فرآورده های ترشک و آلوچه با واگذاری نمایندگی های برند های خود به فروشگاه ها و هایپر های مختلف این امکان را به فروشندگان می دهند علاوه بر خرید عمده ی محصولات در فرآورده های مختلف خود با قیمت مناسب تر برای این نمایندگی ها فراهم آورده علاوه بر این گاهی نیز از تخفیفات ویژه ی خود و خدمات فروش بهره مند می کنند. فروش لواشک دوسرپیچ پذیرایی نیز از مواردی است که در این مراکز به فروش می رسند.

نمایندگی فروش لواشک در کشور

نمایندگی های فعال در سراسر کشور علاوه بر پخش محصولات و فراورده های خود به هایپر مارکت ها برای شناخت و معرفی بهتر محصولات خود فرآورده های جدید را به صورت سالنامه و اشانتیون و انواع تقویم های دیواری و رومیزی برای شرکت خود تبلیغ کرده و نظر بازار را به تولیدات خود جلب می کنند.

مزایای لواشک کیلویی

خرید لواشک کیلویی نیز دارای مزایایی نیز هست. از جمله مزایای آن عبارتند از :

  • خرید ارزانتر
  • امکان گرفتن تخفیف
  • در بعضی مواقع نیز کیفیت بهتر

قیمت لواشک کیلویی به فاکتور های مختلف بستگی دارد . لواشک کیلویی شامل انواع محلی، خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی می شود. با توجه به کاربرد مواد اولیه در تولید محصولات ذکر شده، باعث می شود تا در قیمت تمام شده برای آن ها با تفاوت مواجه شویم. اما این مورد که خرید عمده و کیلویی لواشک مقرون به صرفه تر خواهد بود، کاملاً مشخص است.

مزایای لواشک کیلویی

خرید فله ای لواشک

خرید فله ای لواشک برای مراکز پخش لواشک بیشتر به کار می رود. لواشک های فله ای در تمام ایران خریداری می شود. تمام یه نوع لواشک یعنی خانگی، محلی، صنعتی به صورت فله ای قابل فروش هستند. مراکز پخش و توزیع محصولات ترشی ، آلوچه ، اسکمو و لواشک با خرید فله ای این محصولات از کارخانه ها و کارگاه های تولید کننده ی معتبر با قیمت کارخانه ای و فروش آن ها به سوپر مارکت ها و فروشگاه ها و هایپر مارکت ها سود آوری بهتری خواهند داشت. چون میزان لواشک های فله ای خیلی زیاد است این محصولات با کامیون های و نیسان های مخصوص کار پخش که اکثرا مجهز به یخچال می باشند، حمل بار از شهری به شهر دیگران حمل می شوند.

خرید فله ای لواشک

پخش کنندگان لواشک پذیرایی در سراسر ایران

لواشک های پذیرایی خوشمزه بسته بندی شده در اندازه مناسب به عنوان یک محصول مطلوب در پخش عمده برای فروش نوع مناسبی از لواشک هستند. لواشک های پذیرایی دارای طعم های مطلوب از میوه های مختلف می باشند، که در بسته بندی هایی با اندازه کوچک و متناسب برای فروش ارائه می شوند و در پخش عمده در مورد انواعی این محصول می توان طعم های گوناگون را تست کرد که به صورت مناسب با قیمت مقرون به صرفه قابل فروش هستند.

پخش کنندگان لواشک پذیرایی در سراسر ایران

تهیه عمده لواشک پذیرایی

خرید لواشک عمده برای  پذیرایی برای مراکزی به کار می روند که مرجع برگزاری مهمانی ها هستند و همیشه در این مکان ها مهمانی است. مانند برخی رستوران ها، تالار ها، مهمانسرا ها و … .

اما اگر به سایت ها در اینترنت مراجعه کنید خواهید دید که مراکز بسیاری برای پخش عمده ی لواشک وجود دارند که هر کدام لواشک های خاصی را که تولید شده توسط شرکت های گوناگون هستند به صورت عمده پخش می کنند.

تهیه عمده لواشک پذیرایی

برای تهیه ی لواشک پذیرایی به صورت عمده باید به یک سایت یا یک مرکز معتبر مراجعه کنید ( بعضی سایت ها نیز هستند که مراکز و سایت های معتبر را معرفی میکنند. )‌ و با ثبت سفارش خود در درب محل و یا هر جایی که مشخص کرده باشید لواشک ها را تحویل بگیرید.

طرز تهیه لواشک خانگی برای پذیرایی :

برای تهیه لواشک می توان از میوه هایی که شکلشان برای پذیرایی مناسب نیست استفاده کرد. ابتدا میوه را شسته و در صورت تمایل آن ها را نصف کنید و هسته آن ها را جدا کنید. میوه ها را به ظرفی منتقل کنید و کف ظرف را کاملاً با میوه بپوشانید و تا روی آن ها آب می ریزیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم. نیاز به سر قابلمه نیست و نیز نیازی به هم زدن میوه ها نمی باشد. وقتی که میوه ها پوره شدند، از روی حرارت بر میداریم و اجازه می دهیم کمی خنک شود. پوره را درون سبدی با سوراخ های درشت می ریزیم و با پشت قاشق آن را نرم می کنیم.

در این مرحله نمک ، شکر و چاشنی مورد نظر خود را اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم. سپس می توانید آن را در دستگاه میوه خشک کن قرار داده و یا داخل فر از قبل گرم شد بگذاریم( درجه حرارت 120 تا 150).

ارزان ترین لواشک ها

قیمت انواع لواشک ها در کشور را می توان از نمایندگی های آن چه به صورت خرید کلی و یا جزئی جویا شد . برای مثال با مراجعه به نمایندگی لواشک همپا می توانید برای خرید انواع فرآورده های اطلاعات و آگاهی کسب کنید. همین امر برای سایر برند ها نیز صادق است.

قیمت لواشک همپا : در بسته بندی های بزرگ ۱۵۰۰۰ تومان

لواشک دوسرپیچ همپا : هر بسته 18000 تومان

ارزان ترین لواشک ها

ویژگی ها: 

  • خوشمزه و بهداشتی
  • با بسته بندی شکیل و زیبا ( بسته بندی پاکتی ساده و ایستاده )
  • کاملاً بهداشتی
  • در قالب های مکعبی
  • مناسب برای مهمانی ها و پذیرایی

قیمت لواشک جنگلی:

لواشک تافی فله هشت کیلویی جنگلی: ۲۰۰۰۰ تومان

لواشک های تکی کوچک 1000 تومان

لواشک های متوسط 2000 تومان

پرفروش ترین لواشک در کشور

پرفروش ترین لواشک ها در ایران را شرکت های معروف مانند کارخانه ی لواشک سازی جنگلی، کارخانه ی لواشک سازی به به، کارخانه ی لواشک سازی همپا و دیگر کارخانه ها تولید می کنند. اما یکی از معروف ترین و پرفروش ترین لواشک ها لواشک های همپا هستند که قیمت خوبی نسبت به کیفیت محصولشان دارند و برای همین دارای طرفداران زیادی هستند.

برای هر موفقیت برای هر شرکت به آن ها تندیسی اعطا میکنند که سبب افتخار برای آن شرکت می شود.

پرفروش ترین لواشک در کشور

حال جدا از شرکت های پر طرفدار لازم به ذکر است که در میان انواع لواشک ها، لواشک های صنعتی با طعم ها و بسته بندی های مختلف و همین طور تاییدیه های بهداشتی بیش تر خریداری می شوند. این لواشک ها با تنوع فراوان و دسترسی راحت تری نیز در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار می گیرند و به تبع به میزان چشم گیری نیز به فروش می رسند.

کارخانه لواشک به به، به عنوان یک شرکت قدیمی از محصولات بسیار پرفروش بازار محسوب می شود.

برندهای مختلف تولید کننده لواشک در سراسر ایران

برندهای مختلف تولید کننده لواشک در سراسر ایران

همانطور که میدانید در هر زمینه ای برند های مختلف فعالیت دارند. لواشک ها نیز به عنوان یک خوراکی بامزه و پرطرفدار چه در میان کودکان و چه در میان بزرگسالان طرفداران بسیاری دارد و با توجه به تقاضای بالای بازار برای این محصولات تولیدات آن نیز گسترش یافته و شرکت ها و برند های متعدد در زمینه تولید آن فعالیت می کنند که عبارتند از :

  • لواشک به به
  • لواشک فافا
  • لواشک اصفهان که نام دقیق آن ” طعم آفرین اصفهان ” است.
  • لواشک سنتی بروجرد
  • لواشک گلین
  • لواشک چاشنی
  • لواشک همپا
  • لواشک الیش
  • لواشک جنگلی
  • لواشک ترش طعم راناس
  • لواشک وانیا 
  • لواشک نادر پدید 
  • لواشک جهان 
  • لواشک تایلی 
  • لواشک صفا 
  • لواشک ویتان 
  • لواشک ترمک سامان 
  • لواشک پاک نژاد 
  • لواشک داریوش 
  • لواشک دوستی

لیست قیمت لواشک در کشور

لیست قیمت لواشک در کشور

لیست قیمت لواشک در مارک ها و بسته بندی های مختلف و همچنین وابسته به کیفیت آن ها متفاوت خواهد بود اما در اینجا به چند نمونه اشاره خواهیم کرد، لازم به ذکر است برای اطلاع از قیمت های دقیق و به روز می توانید به سایت های فروش آنلاین این محصولات و همچنین فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه فرمایید.

انواع لواشک نیمه صنعتی ۸/۵۰۰ و ۹/۰۰۰ تومان
انواع لواشک صنعتی  ۵/۵۰۰ تا ۷/۰۰۰ تومان
انواع لواشک خانگی ۱۵/۰۰۰ تا ۲۵/۰۰۰ تومان
انواع لواشک آلو و محلی ۱۰/۰۰۰ تومان تا ۱۲/۰۰۰ تومان

قیمت سایر محصولات شرکتی:

محصول 

قیمت  محصول  قیمت 
لواشک پذیرایی 300 گرمی  14000 تومان  لواشک آلو 90 گرم  3900 تومان 
لواشک پذیرایی 150 گرمی  8000 تومان  لواشک انار و سیب 360 گرم  15000 تومان 
لواشک پذیرایی چند میوه  9800 تومان  لواشک آلبالو 300 گرم  12500 تومان 

تولید لواشک در اندازه های گوناگون

دستگاه تولید ورقه لواشک یکی از عوامل تعیین کننده در اندازه های متفاوت لواشک می باشد. در خط تولید کارخانجات لواشک سازی از دستگاه های مختلفی نظیر دستگاه خشک کن ، فشرده سازی و دستگاه های مخصوص تولید ورق ها لواشک در اندازه های متفاوت و همچنین بسته بندی آن ها استفاده می شود، برخی از این ماشین آلات چند کار را هم زمان انجام می دهند. علاوه بر تولید لواشک و ترشک در کارخانه ها این محصول را می توان در منزل نیز تولید کرد. این کار را می توان به دو طریق دستی و سنتی و یا استفاده از ماشین آلات خانگی تولید لواشک انجام داد.

تولید لواشک در اندازه های گوناگون

توجه داشته باشید قیمت دستگاه تولید لواشک خانگی نسبت به قیمت دستگاه لواشک سازی صنعتی ارزان تر می باشد به این دلیل که نحوه کار و سیستم ساده تری نسبت به نمونه های صنعتی و پر کاربرد آن دارند. در این جا با تولید انواع لواشک به اختصار آشنا می شویم.

لواشک خانگی : همان طور که می دانید، پایه اصلی در تولید این محصولات، فقط انواع میوه ها می باشد. در واقع در تولید لواشک خانگی، میوه مورد نظر با حرارت و جوشانده شدن زیادی تهیه می شود.، همین امر سبب می شود تا مقدار مایع بر اثر حرارت و تبخیر، کاهش پیدا کند. در واقع برای به دست آوردن یک کیلو لواشک باید دو برابر میوه تهیه کرد. برای محاسبه قیمت هر کیلو لواشک خانگی باید میوه مورد استفاده و قیمت آن را نیز در نظر گرفت. این محصولات معمولاً در حجم پایین تولید می شوند زیرا بیشتر به مصارف شخصی می رسند.

لواشک صنعتی : لواشک های ورقه ای که در کارخانه ها تولید می شوند نوع دیگری از این محصولات هستند که پایه ی اصلی آن ها کنسانتره انواع میوه ها می باشد و به همین دلیل می توان طعم های زیادی از ان را داشته باشیم. یکی از مزایای این محصولات موجود بودن تمامی طعم ها در تمام فصول سال می باشد. در تولید و تهیه لواشک های صنعتی مواد افزودنی نظیر ( اسید سیتریک، پوره خرما، نشاسته ) نیز استفاده می شود. برای محاسبه ی قیمت این محصولات باید به مقدار کنسانتره، درصد استفاده از مواد افزودنی و سایر عوامل دخیل توجه داشت.

لواشک نیمه صنعتی : لواشک های نیمه صنعتی محصولاتی هستند که ترکیب مواد و تمام مراحل آن به روش سنتی انجام می شود و فقط مرحله خشک کردن آن در دستگاه صورت می گیرد. این خشک شدن دو روز طول می کشد. پوره سیب پایه ی این مواد می باشد و طعم دهنده اصلی آن کنسانتره های مختلف میوه ها است. انواع لواشک های نیمه صنعتی در طعم های هلو، کیوی، انبه، آناناس، انار، زرشک، زردآلو موجود هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فروش انواع لواشک پذیرایی درجه یک 1

مرکز فروش انواع لواشک پذیرایی درجه یک

مرکز فروش انواع  لواشک پذیرایی درجه یک در ایران جهت توزیع انواع لواشک با کیفیت …

پاسخی بگذارید