لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / مرکز فروش انواع لواشک پذیرایی درجه یک

مرکز فروش انواع لواشک پذیرایی درجه یک

مرکز فروش انواع  لواشک پذیرایی درجه یک در ایران جهت توزیع انواع لواشک با کیفیت به صورت مستقیم، وجود دارد. فروش و عرضه عمده این محصولات از کارخانه به سراسر ایران، این امکان را به وجود می آورد تا توزیع کنندگانی که در بازار ترشیجات فعال هستند بتوانند از قیمت ارزان و مناسب این محصولات استفاده نمایند.

کارخانه های معتبر تولید کننده انواع لواشک های پذیرایی در شهرهای مختلف فعالیت دارند که فراورده های بر پایه میوه از جمله ترشی بندری خانگی، ترشک و رب میوه ای را به صورت کاملا بهداشتی با کیفیت بالا به تولید رسانده و مستقیما به دست مشتریان عمده می رسانند.

مرکز فروش انواع لواشک پذیرایی درجه یک

لواشک یکی از محصولاتی است که از میوه، پوره میوه، کنسانتره میوه و پوره خرما می تواند به تولید برسد و اصولا کالری بیشتری نسبت به مواد اولیه دارد زیرا علاوه بر پخت و حرارت از مواد افزودنی مثل نمک استفاده می شود.

انواع لواشک های صنعتی که در کارخانه های بزرگ به صورت کاملا صنعتی تولید می شوند، استقبال زیادی را تا کنون داشته اند زیرا در اشکال بسیار جذاب و متنوع تهیه می شوند و اصولا دارای وزن کم و سبک می باشند که انواع لواشک پذیرایی یکی از این موارد می باشد.علاوه بر آن، لواشک های صنعتی از نظر بهداشتی نیز بسیار مطمئن تر می باشند.

مرکز فروش انواع لواشک پذیرایی درجه یک

خرید و فروش انواع لواشک بسته بندی و فله در بازار ترشیجات و به صورت عمده انجام می شود. علاوه بر لواشک، ترشک و انواع رب های میوه ای از جمله  محصولاتی هستند که به صورت عمده از کارخانه توزیع می شوند. لواشک پذیرایی یکی از انواع لواشک های بسته بندی است که تا به حال نسبت به دیگر انواع لواشک با فروش بیشتری همراه بوده است. از لواشک های پذیرایی می توان در مهمانی ها و دورهمی ها استفاده کرد. ابعاد کوچک و مناسب این محصول به نسبت دیگر لواشک ها، و همچنین بسته بندی های مناسب و شکیل آن باعث شده تا از آن ها در مجالس استفاده شود.

مرکز فروش انواع لواشک پذیرایی درجه یک

ویژگی های انواع لواشک پذیرایی

  • لواشک های پذیرایی از نظر بسته بندی به دو صورت دوسرپرس یا دو سرپیچ تولید می شوند.
  • نوع لواشک داخل آن ها می تواند خمیری و یا چند لایه ورقه ای باشد که این موضوع کاملا بستگی به برند های تولید کننده مختلف دارد و می تواند متفاوت باشد.
  • وزن هر عدد لواشک پذیرایی بین 7 تا 10 گرم متفاوت است.
علاوه بر لواشک های پذیرایی انواع گوناگون دیگری از لواشک های بسته بندی در کارخانه تولید می شوند که از نظر اندازه، نوع بسته بندی و طعم نیز می توانند با هم متفاوت باشند.

مرکز فروش انواع لواشک پذیرایی درجه یک

این موضوع باعث شده تا تنوع زیادی از لواشک های بسته بندی را داشته باشیم.

از دیگر انواع لواشک های بسته بندی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. لواشک ورقه ای در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ
  2. لواشک لوله ای یک قلو، دو قلو و سه قلو
  3. لواشک کبابی
  4. لواشک آبنباتی
  5. لواشک سیخی
  6. لواشک لیسکی
  7. لواشک کیمی
  8. لواشک طرح سیب
  9. لواشک طرح انار
وزن این محصولات نسبت به لواشک های فله و کیلویی بسیار کمتر می باشد.

مرکز فروش انواع لواشک پذیرایی درجه یک

مرکز فروش انواع لواشک پذیرایی درجه یک

لواشک درجه یک و لواشک زردآلو خانگی بر اساس مواردی همچون مواد اولیه عالی، نوع بسته بندی مناسب و بهداشتی، طعم و عطر طبیعی، داشتن مجوز بهداشت و سیب سلامت و… تعیین می گردد.

این محصولات را می توان کاملا مستقیم از تولید کننده های آن ها تهیه کرد. خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان محصولات مود نظر خود را علاوه بر حضوری، به صورت آنلاین نیز از کارخانه های مختلف در شهرهای سراسر ایران تهیه کرد.

فروش از کارخانه های تولید کننده به صورت کاملا مستقیم صورت می گیرد که این نوع خرید به دلیل عدم وجود واسطه می تواند از بسیاری از هزینه های خریداران بکاهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک پذیرایی انار مستقیم از کارخانه 1

خرید لواشک پذیرایی انار مستقیم از کارخانه

لواشک پذیرایی انار را می توان به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کرد. خرید لواشک …