لواشک
خانه / لواشک طاقه ای / تولید کننده لواشک طاقه ای پالپ دار و بهداشتی

تولید کننده لواشک طاقه ای پالپ دار و بهداشتی

تولید کننده لواشک طاقه ای در اکثر شهرهای ایران در حال فعالیت بوده و محصولات خود را به نقاط ایران ارسال می نمایند. لواشک طاقه ای پالپ دار یک نوع از لواشک های طاقه ای موجود در بازار ترشیجات است که حاوی قطعه های خشک شده میوه می باشد تا طعم بهتری از لواشک های میوه ای حس شود. کارخانجات بروجرد یکی از تولید کنندگان این محصول بهداشتی است که که در کنار تبریز و سایر شهرهای تولید کننده آن در این زمینه رقابت می کنند.

تولید کننده لواشک طاقه ای

تولید لواشک بهداشتی

لواشک خوراکی ای است که در انواع مختلف و با طعم های زیادی در کارخانجات سراسر ایران تولید می شود و از آنجائیکه طرفداران این محصول بیشتر کودکان و جوانان و زنان باردار می باشند بهداشتی بودن این محصول یکی از مهمترین مواردی است که هر کارخانه بایستی در هنگام تولید آن را در نظر بگیرد.

کارخانجات تولید کننده این محصول باید جهت اطمینان از بهداشتی بودن، مراحل ساخت (تولید) لواشک را طبق استانداردهای تعریف شده در سازمان غذا و دارو انجام دهند و سپس با درج جدول ارزش غذایی و علامت سیب سلامت بر روی بسته بندی کالای موردنظر، بهداشتی بودن محصول خود را به دیگران اعلام کنند.

تولیدکننده لواشک طاقه ای

انواع لواشک طاقه ای موجود در بازار

لواشک طاقه ای یکی از محصولاتی است که از پوره میوه های مختلف در طعم های ترش و شیرین و ملس تولید می شود و از آنجائیکه طعم میوه به راحتی احساس می شود مورد توجه بسیاری از افراد جامعه به خصوص جوانان و کودکان می باشند. این لواشک ها را بنا به استفاده و کاربردهای آن می توانیم به انواع مختلفی دسته بندی کنیم. بنا به روش ساخت و مواد تشکیل دهنده به دو دسته اصلی لواشک طاقه ای ساده و پالپ دار تقسیم بندی نمود.

تولیدکننده لواشک طاقه ای

لواشک طاقه ای پالپ دار

همانطور که در بالا ذکر گردید این نوع لواشک طاقه ای حاوی تکه های میوه است که باعث حس بهتر مزه آن می شود و بنا به میوه اصلی بکار گرفته شده درآن، 14 طعم متفاوت تولید شده است که عبارتند از:

  1. لواشک طاقه ای پالپ دار انبه
  2. لواشک طاقه ای پالپ دار آناناس
  3. لواشک طاقه ای پالپ دار انار
  4. لواشک طاقه ای پالپ دار سیب ترش
  5. لواشک طاقه ای پالپ دار زرشک
  6. لواشک طاقه ای پالپ دار لیمو
  7. لواشک طاقه ای پالپ دار هفت میوه
  8. لواشک طاقه ای پالپ دار استوایی
  9. لواشک طاقه ای پالپ دار شاتوت
  10. لواشک طاقه ای پالپ دار کیوی
  11. لواشک طاقه ای پالپ دار زغال اخته
  12. لواشک طاقه ای پالپ دار پرتقال
  13. لواشک طاقه ای پالپ دار آلوورا
  14. لواشک طاقه ای پالپ دار استوایی

این محصولات مورد استقبال تمامی افراد جامعه با هر ذائقه ای می باشند و شما می توانید تکه های خشکبار میوه را به وضوح در لواشک مشاهده نمایید.

تولیدکننده لواشک طاقه ای

لواشک طاقه ای ساده

لواشک های طاقه ای ساده نوعی از لواشک است که همانند لواشک طاقه ای پالپ دار از پوره میوه تولید می شوند با این تفاوت که این محصولات بدون تکه های میوه تهیه می شوند. یکی از کاربردهای مهم لواشک های طاقه ای ساده این است که می توان از آنها در تهیه و تولید لواشک های سیخی و طرح دار و رز باکس استفاده کرد. به خاطر ویژگی انعطاف پذیری و خمیری این محصولات، بسیاری از کارگاه های تولید لواشک بسته بندی از این نوع لواشک استفاده می کنند. این نوع لواشک در 4 طعم موجود هستند:

طعم های لواشک های ساده:

  • لواشک آلبالو (رنگ قرمز)
  • لواشک زردآلو (رنگ زرد)
  • لواشک کیوی (رنگ سبز)
  • لواشک پرتقال (رنگ نارنجی)
این چهار طعم بصورت ساده و بدون پالپ تولید می شوند تا برش های لواشک بسته بندی کاملا متوازن و یک دست باشند.

تولیدکننده لواشک طاقه ای

فروش عمده انواع لواشک طاقه ای پالپ دار

کارخانه تولید لواشک انواع محصولات خود را به صورت عمده در اختیار نمایندگان خود در سراسر کشور قرار می دهد، بنابراین عمده فروشان عزیز در هر شهری که هستند می توانند با کارشناسان فروش کارخانه ارتباط گرفته و انواع لواشک های طاقه ای پالپ دار را در کنار دیگر محصولاتی از قبیل ترشک و رب فله میوه ای تهیه نمایند.

شما به عنوان عمده فروش در شهر خود می توانید نمایندگی این محصولات را داشته باشید. با معرفی خود و شهر مورد نظر می توانید درخواست نمایندگی خود را اعلام کنید و در صورت نداشتن نماینده در آن شهر می توانید انواع محصولات لواشک، ترشک و رب میوه را به صورت انحصاری داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

کلی لواشک طاقه ای در ایران 1

عرضه کلی لواشک طاقه ای در ایران

عرضه کلی لواشک طاقه ای در طعم های بسیار متنوع و دلچسب به صورت کلی …