لواشک
خانه / رب میوه / خرید عمده تمرهندی کیلویی صادراتی

خرید عمده تمرهندی کیلویی صادراتی

خرید عمده تمرهندی کیلویی صادراتی از کارخانه های ایران با قیمت بسیار مناسب امکان پذیر است. با خرید از کارخانه می توان قبل از خرید از کیفیت و مرغوبیت محصول اطمینان حاصل کرد و از آنجایی که پای واسطه ای در میان نیست، از هزینه های خرید بسیار کاسته خواهد شد. تمرهندی یکی از خوراکی های بسیار ترش و خوشمزه است که زیر مجموعه رب های میوه ای به شمار می آید و طرز تهیه آن نیز همانند تهیه رب میوه ای از طریق هسته گیری، له کردن و حرارت دادن میوه تمرهندی می باشد.

تمرهندی از عطر و طعم بی نظیری برخوردار است و جزو محصولاتی است که بسیاری از مردم کشورهای مختلف با آن آشنایی دارند. ایران یکی از تولیدکنندگان بزرگ تمرهندی مرغوب و لذیذ است که محصول خود را به دیگر کشورها نیز صادر می کند.

خرید عمده تمرهندی کیلویی صادراتی

ویژگی های تمرهندی کیلویی

تقریبا اکثر ما این خوراکی خوشمزه را چشیده ایم و با طعم و مزه لذیذ آن آشنایی داریم. تمرهندی اکثرا به صورت بسته بندی های کوچک در سوپرمارکت ها یافت می شود. اما این محصول به صورت کیلویی و فله ای نیز از کارخانه قابل خریداری است. این محصول در کارخانه تولید کننده رب میوه ای، لواشک و ترشک به تولید می رسد و دارای مجوز بهداشت نیز می باشد.

از خواص این خوراکی خوشمزه می توان به تقویت گردش خون، مقابله با کم خونی، خواص ضد التهابی، مقابله با ویروس ها و میکروب ها، تنظیم کلسترول خون و … اشاره کرد.

فروش تمرهندی کیلویی از کارخانه در پت های 13 کیلویی انجام می شود و می توان آن ها را به صورت عمده از تولید کننده دریافت کرد.

خرید عمده تمرهندی کیلویی صادراتی

خرید عمده تمرهندی کیلویی صادراتی

از آنجا که این محصول در کارخانه های معتبر ایران به تولید می رسد واز سیب سلامت و مجوز بهداشت برخوردار است، به کشورهای دیگر نیز صادرات می شود. خرید صادراتی و عمده از درب کارخانه صورت می گیرد و خریداران می توانند با اطمینان کامل محصولات خود را از تولید کننده دریافت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

رب تمشک کیلویی از کارخانه 1

خرید رب تمشک کیلویی از کارخانه

خرید رب تمشک به صورت کیلویی و کلی از کارخانه های معتبر در ایران امکان …