لواشک
خانه / لواشک / فروش لواشک آلو ارگانیک به صورت عمده

فروش لواشک آلو ارگانیک به صورت عمده

فروش لواشک آلو ارگانیک به صورت عمده از تولید کننده های معتبر در شهرهای مختلف ایران امکان پذیر است. لواشک یکی از تنقلات سالم و مفید است که در بین افراد با سنین مختلف محبوبیت زیادی دارد. لواشک ها به صورت صنعتی و ارگانیک قابل تولید می باشند. لواشک های ارگانیک به نسبت دیگر انواع لواشک، طرفداران بیشتری دارند. چرا که در تهیه آن ها از هیچ گونه مواد افزودنی به جز نمک و مواد خوراکی طبیعی استفاده نمی شود. بنابراین خواص و فواید میوه را به طور کامل حفظ کرده و سرشار از ویتامین خواهد بود. به همین دلیل این محصولات فروش خوبی در بازار داشته و به صورت عمده به فروش می رسند.

فروش لواشک آلو ارگانیک به صورت عمده

ویژگی های لواشک آلو ارگانیک

لواشک آلو ارگانیک یکی از انواع این محصول است که به دلیل طعم ترش و لذیذی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.  لواشک های ارگانیک که تنها ماده تشکیل دهنده آن ها میوه است، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی اند که برای بدن بسیار مفید است. اگر از ویژگی های ظاهری این محصول بخواهیم بگوییم، رنگ آن قرمز تیره و ضخامت آن نسبت به دیگر انواع لواشک کمتر است. لواشک آلو ارگانیک جزو دسته لواشک های ورقه ای است که به صورت متری به فروش می رسد.

فروش لواشک آلو ارگانیک به صورت عمده از کارخانه های تولید کننده محصولات ارگانیک انجام می گیرد. هر کدام از این لواشک ها وزن 2 کیلوگرم داشته و هر 10 عدد از آن ها در کارتن های 20 کیلویی به فروش می رسد.

فروش لواشک آلو ارگانیک به صورت عمده

فروش لواشک آلو ارگانیک به صورت عمده

خرید و فروش عمده انواع لواشک از تولید کنندگان مختلف در کشور امکان پذیر است. هنگام خرید این محصولات باید به مجوزهای بهداشتی آن ها توجه شود تا از سلامت و صحت محصول بتوان مطمئن شد. از نظر بهداشتی نیز لواشک های ورقه ای در بسته های سلفونی که از دو طرف پرس شده اند صورت می گیرد. جهت خرید عمده این محصولات می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک و لواشک بسته بندی

فروش ترشک و لواشک بسته بندی به صورت عمده

ترشک و لواشک بسته بندی  به صورت عمده و مستقیم از کارخانه به فروش می …