لواشک
خانه / لواشک ترش / خرید لواشک ترش

خرید لواشک ترش

خرید لواشک ترش در طعم های مختلف از کارخانه امکان پذیر است. هم اکنون برای خرید مرغوب ترین لواشک ترش با قیمتی ارزان می توانید با کارخانه تولید کننده معتبر در کشور ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را در طعم و اندازه دلخواه سفارش دهید. ما برای مشتریان عزیزمان بستری را فراهم آوردیم تا بتوانند به راحتی با کارخانه تولید کننده تماس گرفته و محصولات دلخواه خود را با کمترین قیمت ممکن دریافت نمایند.

خرید لواشک ترش

انواع لواشک ترش

به طور کلی لواشک دارای مزه های ترش ، شیرین و ملس می باشند که همین موضوع باعث شده تا این خوراکی خوشمزه با هر ذائقه ای سازگاری داشته باشد و از تنقلات پرطرفدار و پر فروش به شمار بیاید. در این میان لواشک های ترش طعم، جای بیشتری در دل خریداران و مصرف کنندگان این محصول باز کرده اند. لواشک ترش از پختن میوه های ترش و تازه در حرارت بالا و گرفتن شیره ی غلیظ شده آن ها به دست می آید و سپس به صورت فله یا بسته بندی به فروش می رسد.

خرید لواشک ترش

از جمله طعم های ترش لواشک می توان موارد زیر را نام برد:

  1. لواشک ترش آلو
  2. لواشک ترش آلبالو
  3. لواشک ترش کیوی
  4. لواشک ترش لیمو
  5. لواشک ترش زرشک
  6. لواشک ترش انار
  7. لواشک ترش پرتقال
  8. لواشک ترش زغال اخته
  9. لواشک ترش گوجه سبز
  10. لواشک ترش شاه توت
این محصولات ترش از انواع لواشک ورقه ای یا کیلویی بوده که در کنار لواشک های شیرین و ملس انبه، استوایی، سیب، زردآلو، انار و زردآلو و.. به صورت پالپ دار و ساده به فروش می رسند.

خرید لواشک ترش

خرید و فروش لواشک ترش

خرید و فروش لواشک ترش تازه و ارزان از سراسر کشور امکان پذیر است. این محصولات  آماده فروش به صورت عمده می باشند. پیشنهاد ما برای عمده فروشان و خریداران عزیز این است که محصول مورد نیاز خود را مستقیما و بدون هیچ واسطه ای از کارخانه تهیه نمایند. تمامی این محصولات دارای نشان سلامت و استاندارد بوده و محصولی مرغوب و با کیفیت به دست مشتریان خواهد رسید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک کیوی متری

خرید لواشک کیوی متری

خرید لواشک کیوی متری مستقیما از کارخانه امکان پذیر است. لواشک متری را می توان …