لواشک
خانه / لواشک میوه / خرید لواشک میوه ای از کارخانه

خرید لواشک میوه ای از کارخانه

برای خرید لواشک میوه ای در طرح ها و انواع مختلف، می توانید از طریق کارخانه اقدام نمایید. فروش ویژه لواشک باعث شده تا کارخانه های لواشک، این محصول را در طعم های بسیار متنوع و جدید تولید نمایند تا افراد با ذائقه های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند. هر روزه طعم های جدید و ترکیبی از میوه های مختلف به تولید می رسند و محصولی جدید و خوشمزه را روانه بازار می کنند.

خرید لواشک میوه ای

انواع لواشک میوه ای

لواشک خوراکی بسیار خوشمزه ای ست که برای درست کردن آن می توان از میوه های مختلف استفاده کرد. طعم های متفاوت لواشک، بستگی به میوه استفاده شده در تهیه آن دارد که به طور کلی دارای مزه های ترش، شیرین و ملس می باشند. لواشک میوه ای به دو صورت فله و بسته بندی تولید و عرضه می گردد که هر کدام دارای طرح ها و طعم های متفاوت می باشند.

در ادامه با انواع مختلف آن آشنا خواهیم شد.

طعم های لواشک فله

  1. لواشک انبه
  2. لواشک آلو
  3.  لواشک زردآلو
  4. لواشک کیوی
  5. لواشک سیب
  6. لواشک آلبالو
  7. لواشک زرشک
  8. لواشک گوجه سبز
  9. لواشک زغال اخته
  10. لواشک استوایی
  11. لواشک لیمو
  12. لواشک انار و زردآلو
  13. لواشک پرتقال
  14. لواشک انار

لواشک فله در دو نوع ساده و پالپ دار تولید می شود.

از لواشک های ساده برای بسته بندی های مختلف استفاده می کنند، زیرا سطح صاف آن برای برش بسیار مناسب بوده و به دلیل خشک یا خمیری نبودن زیاد آن، به راحتی شکل می پذیرد و می توان از آن برای طرح های مختلفی همچون گل رز یا کیکی استفاده کرد.

خرید لواشک میوه ای

انواع لواشک بسته بندی

لواشک های بسته بندی دارای طرح های بسیار متفاوتی می باشند که از جمله آن می توان به طرح کیمی، طرح کبابی، طرح سیب و انار، لوله ای، ورقه ای، پذیرایی، شلاقی و… اشاره کرد. این محصولات پس از تولید در بسته بندی های بهداشتی و مطمئن قرار می گیرند.

خرید لواشک میوه ای

خرید و فروش لواشک میوه ای

با انواع لواشک میوه ای در مطلب قبل آشنا شدیم. این محصولات پس از تولید، مستقیما از کارخانه به فروش می رسند و خریداران می توانند محصول مورد نظر خود را در هر طعم و طرحی که می خواهند از درب کارخانه دریافت نمایند. بدین منظور ما راه های ارتباطی آسانی برای مشتریان عزیزمان در نظر گرفته ایم تا بتوانند سفارشات خود را به راحتی ثبت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک و لواشک بسته بندی

فروش ترشک و لواشک بسته بندی به صورت عمده

ترشک و لواشک بسته بندی  به صورت عمده و مستقیم از کارخانه به فروش می …