لواشک
خانه / لواشک انار / خرید لواشک پذیرایی انار مستقیم از کارخانه

خرید لواشک پذیرایی انار مستقیم از کارخانه

لواشک پذیرایی انار را می توان به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کرد. خرید لواشک پذیرایی همانند سایر لواشک ها به صورت عمده و مستقیم از کارخانه تولید کننده صورت می گیرد .از آنجا که خرید مستقیم به صرفه تر و ارزان تر می باشد ما نیز برآن شدیم تا خرید لواشک پذیرایی را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

لواشک پذیرایی انار

لواشک پذیرایی انار

لواشک پذیرایی دارای طعم های مختلف می باشد که طعم انار از انواع آن است. لواشک انار به دلیل مزه ملس و فوق العاده آن، و همچنین خواص مفیدی که میوه آن برای بدن دارد طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

از جمله فواید آن می توان به خاصیت آنتی اکسیدان اشاره کرد که برای درمان کم خونی بسیار مفید می باشد.

لواشک پذیرایی انار

علاوه بر طعم انار و دیگر طعم های بی نظیر آن، طعم لواشک پذیرایی می تواند به صورت ترکیبی از میوه ها نیز تهیه شود که از انواع آن می توان مخلوط چند میوه و مخلوط سیب و انار را نام برد.

فروش مستقیم لواشک پذیرایی انار

لواشک پذیرایی را در طعم های ذکر شده در مطالب قبل، به صورت فله یا کیلویی و در بسته بندی های مختلف در اشکال متفاوت انجام می دهند. از انواع بسته بندی آن به اندازه های 250،300،500 گرمی نیز می توان اشاره کرد. لواشک پذیرایی به دلیل حجم کم و بسته بندی های کوچک پر فروش تر می باشد که آنها را در کارتن های 9 کیلویی و 10 کیلویی و 12 کیلویی با طعم مورد نظر بسته بندی می کنند.

لواشک پذیرایی انار

از نظر کیفیت تولید، این محصولات از تازه ترین میوه های فصل در کارخانه های معتبر کشور تولید می شوند و با کیفیتی مطلوب به دست مشتریان گرامی می رسند. علاوه بر آن، تمامی این محصولات با رعایت کامل اصول بهداشتی تولید شده و دارای استاندارد و نشان سلامت می باشند. بنابراین مشتریان می توانند با اطمینان خاطر محصول مورد نظر را از کارخانه تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

انواع لواشک انار

بهترین قیمت انواع لواشک انار در فروردین 1402

انواع لواشک انار به صورت عمده در این سایت خرید و فروش می شود. شما …