لواشک
خانه / ترشک / صادرات انواع ترشک بسته بندی به ترکیه

صادرات انواع ترشک بسته بندی به ترکیه

صادرات انواع ترشک بسته بندی به ترکیه و دیگر کشور های اروپایی یا همسایه از ایران انجام می گیرد. ترشک که به صورت کیلویی و بسته بندی در کارخانه تولید می شود، مطابق با نیاز خریداران از کارخانه به صورت عمده عرضه می شود. این محصولات که دارای بسته بندی های گوناگون، طعم های مختلف و وزن های متعدد هستند نیاز بسیاری از خریداران را برطرف نموده است. لازم به ذکر است که نوع بسته بندی ها با توجه به تولید کننده و برندهای گوناگون ممکن است متفاوت باشد و هر تولید کننده ای می تواند محصولات و نوع بسته بندی مختص به خود را داشته باشد.

صادرات انواع ترشک بسته بندی به ترکیه

آشنایی با انواع ترشک بسته بندی

ترشک های بسته بندی به طور معمول در وزن های 50 الی 100 گرم به تولید می رسند و این مقدار ممکن است در بعضی محصولات متفاوت باشد. انواع ترشک بسته بندی را در طرح های  زیر می توانید از کارخانه تهیه کنید.

  • ترشک وکیوم یا استندی: در طعم های آلو سانتریزه، برگه زردآلو، آلبالو، آلوچه جنگلی، زغال اخته
  • ترشک کریستالی یا ظرفی: در طعم های آلو سانتریزه، برگه زردآلو، آلبالو، آلوچه جنگلی، زغال اخته
  • ترشک لیوانی: در طعم آلوچه جنگلی
در حال حاضر ترشک های تولید شده صنعتی در این سه طرح به تولید می رسند. طعم این محصولات معمولا ترش و شور است و با ذائقه های مختلف بسیار همخوانی دارند.

صادرات انواع ترشک بسته بندی به ترکیه

صادرات انواع ترشک به ترکیه

صادرات انواع ترشک بسته بندی و کیلویی از کارخانه های تولید کننده در ایران به ترکیه امکان پذیر است. با انواع ترشک بسته بندی در این مطلب آشنا شدیم، در کنار این محصولات ترشک های کیلویی نیز که با تنوع طعم بیشتری به تولید می رسند نیز قابل صادرات هستند. این محصولات در طعم های آلبالو، آلوسیاه، انار، آلو قرمز، آلو سیاه ویژه، زردآلو قرمز، زردآلو زرد، آلو زرد، پرتقال، آلوچه جنگلی، گیلاس، زرشک، مخلوط هفت میوه و مخلوط بیست میوه و… به تولید می رسند. هر ظرف از ترشک های کیلویی دارای وزنی حدود 13 کیلوگرم می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه 3

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله اعلام شد. شما می توانید ترشک آلوچه جنگلی را در …