لواشک
خانه / ترشک / صادرکننده ترشک بهداشتی به افغانستان

صادرکننده ترشک بهداشتی به افغانستان

صادرکننده ترشک به افغانستان انواع ترشک های میوه ای را به صورت فله و کاملا بهداشتی تولید کرده و آن ها را به صورت مستقیم به کشور های همسایه نظیر افغانستان صادر می کند.

چنانچه قصد خرید مستقیم انواع ترشک و لواشک با کیفیت صادراتی را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

صادرکننده ترشک بهداشتی به افغانستان

تولید انواع ترشک بهداشتی

با توجه به امکان برداشت انواع میوه ها در کشور ما، تولید ترشک در طعم های متنوع در کارخانه ها و تولیدی های فعال در این زمینه به راحتی در حال انجام می باشد.

مهم ترین موردی که در تولید انواع ترشک باید به آن توجه داشت رعایت بهداشت و مسائل مربوطه می باشد، همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب برای تولید ترشک نیز اهمیت ویژه ای دارد.

برای تولید ترشک های بهداشتی و مرغوب بایستی میوه های خشک که به عنوان ماده اولیه اصلی محسوب می شوند به خوبی شست و شو داده شوند، این شست و شو می تواند در طی 2 یا 3 مرحله انجام شود.

صادرکننده ترشک بهداشتی به افغانستان

قیمت ترشک صادراتی

تولید کننده ترشک در ایران محصولات خود را در دسته های مختلفی برای عرضه به بازار داخل ایران و یا صادرات به دیگر کشور ها تولید می کند.

محصولات صادراتی می توانند با لیبل و مشخصات کارخانه تولید کننده و یا با مشخصات خریدار بسته بندی شوند که در این صورت کیفیت محصول بنا به درخواست مشتری قابل تغییر می باشد.

صادرات به کشور های اروپایی با توجه به شرایط موجود در حال حاضر با لیبل های ارائه شده توسط مشتری انجام می شود و مواد اولیه استفاده شده در این سفارشات از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند.

صادرکننده ترشک بهداشتی به افغانستان

صادرکننده ترشک به افغانستان

کشور افغانستان یکی از بازار های هدف برای محصولاتی نظیر انواع ترشک و لواشک می باشد. در مورد صادرات ترشک به افغانستان در حال حاضر مورد و مشکل خاصی وجود ندارد و این کار به راحتی و بدون مشکل انجام می شود.

به دلیل فاصله زیاد از کارخانه تا مرز افغانستان، این مجموعه انباری را در شهر مشهد راه اندازی کرده تا مشتریانی که قصد خرید انواع ترشک و لواشک برای صادرات به کشور های افغانستان و پاکستان را دارند به راحتی و بدون دغدغه سفارش خود را تهیه نمایند.

با توجه به نوسانات قیمت ها شما عزیزان می توانید قیمت روز محصولات را از طریق راه های ارتباطی این مجموعه دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه 3

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله ترش و خوشمزه

قیمت ترشک آلوچه جنگلی فله اعلام شد. شما می توانید ترشک آلوچه جنگلی را در …