لواشک
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید و فروش تمرهندی در ایران

خرید و فروش تمرهندی در ایران

خرید و فروش تمرهندی کیلویی و بسته بندی از کارخانه های معتبر ایران امکان پذیر است. تمرهندی محصولی ترش و خوشمزه است که از میوه خرما هندی بدست می آید و عطری بسیار دلنشین دارد. این محصول دلپذیر را می توان از کارخانه به صورت مستقیم تهیه کرد. فروش آن ها نیز به صورت بسته بندی های کوچک و یا به صورت کیلویی در پت های بزرگ 13 کیلوگرمی صورت می گیرد. این محصول ویژه را می توان به صورت فله ای در حجم بالا خریداری کرد و آن را در بازار های خارجی و داخلی ایران به فروش رساند.

خرید و فروش تمرهندی در ایران

خواص بی نظیر میوه تمرهندی

از این میوه خوشمزه که در مناطق گرمسیر می روید در موارد دارویی و درمانی نیز استفاده می شود. طعم منحصر به فرد و خواص بیشمار آن باعث شده تا از آن در موارد زیادی استفاده شود. تا بحال اکثر ما طعم این میوه را چشیده ایم. به طور معمول افراد وقتی برای اولین بار طعم تمر هندی یا خرمای هندی را می چشند یا در همان بار اول عاشق آن می شوند و یا خوششان نمی آید، و این به دلیل مزه خاص و ویژه آن است. تمر هندی خواص درمانی نیز دارد که به چندین مورد آن در ادامه اشاره کرده ایم.

  1. تمرهندی یکی از خوراکی های ضد یبوست است و باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود.
  2. کمک به کاهش وزن با از بین بردن آنزیم های ذخیره سازی چربی بدن.
  3. کنترل دیابت و جلوگیری از افزایش وزن.
  4. تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد آن.
  5. مبارزه با میکروب های بدن و توانایی مقابله با ویروس.
این محصول اکثرا به صورت بسته بندی های کوچک به بازار عرضه می شوند که ظاهر آن ها با توجه به کارخانه تولید کننده آن ممکن است متفاوت باشد. در کنار این موضوع، فروش فله ای و کیلویی تمر هندی در پت های 13 کیلویی نیز انجام می شود.

خرید و فروش تمرهندی در ایران

خرید و فروش تمرهندی

از این میوه بی نظیر به روش های متفاوتی می توان استفاده کرد، بدین دلیل فروش بسیاری خوبی نیز در بازار دارد. برخی آن را به صورت خام استفاده می کنند، برخی از خشک شده آن به عنوان ادویه در غذا استفاده می کنند، و اکثریت آن را به صورت رب یا پوره استفاده می کنند. خرید و فروش این محصول از کارخانه به صورت عمده صورت می گیرد. جهت خرید و ثبت سفارشات خود می توانید مستقیما با کارخانه در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

تولید کننده انواع لواشک و ترشک در ایران

تولید کننده انواع لواشک و ترشک در ایران

تولید کننده انواع لواشک و ترشک در شهرهای بزرگ ایران در حال فعالیت هستند و …