لواشک
خانه / لواشک ارزان / فروش لواشک فله ارزان از تبریز

فروش لواشک فله ارزان از تبریز

لواشک فله ارزان از کارخانه های معتبر و فعال در شهر تبریز به صورت مستقیم و عمده به فروش می رسد. تبریز به دلیل داشتن کارخانه جات بزرگ لواشک سازی از جمله شهرهایی است که در خرید و فروش لواشک نقش به سزایی را ایفا می کند. این کارخانه ها محصولات خود را با رعایت کامل اصول بهداشتی تولید می کنند و از آنجایی که با فروش مستقیم و عمده این محصولات، کمک زیادی نیز در راستای کاهش قیمت خریداران می کند مورد توجه بسیاری از فروشندگان و عمده فروشان قرار گرفته اند.

لواشک فله ارزان

تولید لواشک فله در تبریز

از آنجا که تبریز با داشتن کارخانه لواشک سازی سهم عمده ای را در بازار خرید و فروش ایفا می کند تولید لواشک در این شهر به دلیل داشتن تنوع محصولات با عرضه کردن طعم های متنوع و فراوان و همچنین داشتن میوه هایی که به تولید  لواشک های طبیعی و تازه در این شهر منجر می شود، صورت می پذیرد. لذا از جمله پرفروش ترین کارخانه های تولید لواشک در این شهر فعالیت می کنند.

این محصولات شامل لواشک های فله ای و بسته بندی می باشد که لواشک های فله ای دارای انواع پالپ دار و ساده در طعم های گوناگون بوده و لواشک های بسته بندی که شامل طرح های متفاوت و زیبا می باشند.

لواشک فله ارزان

فروش لواشک فله ارزان

لواشک به دلیل داشتن طعم های ترش، شیرین و ملس از جمله خوراکی های پر فروش به شمار می آید که انواع طعم آن باعث شده با تمام ذائقه ها سازگاری داشته باشد. لواشک را می توان به صورت فله یا ورقه ای در سایزهای کوچک و بزرگ و با طعم های متفاوت بسته بندی کرد. این محصول به صورت ورقه ای در کارتون های 20 کیلوگرمی تولید شده و به فروش می رسند.

لواشک فله ارزان

از انواع مختلف آن می توان به طعم های زرشک، آلبالو، میوه های استوایی، انار، کیوی، پرتقال، زغال اخته، گوجه سبز، لیمو عمانی، انبه، آلو، زردآلو، سیب، شاه توت و یا چند ترکیبی آن نیز اشاره کرد که در دو نمونه پالپ دار و ساده به فروش می رسند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک ورقه ای ارزان 1

خرید لواشک ورقه ای ارزان

خرید لواشک ورقه ای ارزان در طعم های متنوع و بی نظیر به صورت مستقیم …