لواشک
خانه / لواشک دو سر پرس / فروش لواشک دو سر پرس از کارخانه

فروش لواشک دو سر پرس از کارخانه

فروش لواشک  دو سر پرس به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. همانطور که می دانید خرید مستقیم محصولات از کارخانه، ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. لواشک دو سر پرس یکی از انواع لواشک های پذیرایی و بسته بندی می باشد که دارای طعم و مزه های متفاوتی می باشد.
این محصول بی نظیر در بسته بندی های مناسب و بهداشتی قرار می گیرد که از مزایای این نوع بسته بندی می توان به جلوگیری از برخورد هوا و آلودگی های محیطی با محصول اشاره نمود.

فروش لواشک دو سر پرس

فروش لواشک دو سر پرس

لواشک دو سر پرس یکی از پر فروش ترین انواع لواشک است که از آن در مهمانی های و مجالس جهت پذیرایی استفاده می شود و استفاده آن برای افراد بسیار راحت می باشد. این محصول حتی در فروشگاه ها به صورت عددی یا کیلویی به فروش می رسد.

لواشک های پذیرایی دو سر پرس از نظر طعم دارای طعم های زیر می باشند:

  • مخلوط چند میوه
  • مخلوط سیب و انار
  • مخلوط سیب و زرشک
بر روی تمامی لواشک های بسته بندی از جمله لواشک های پذیرایی، نکات لازم بهداشتی درج شده است و همه محصولات دارای نشان استاندارد، نشان سیب سلامت، شماره پروانه بهداشتی ساخت، تاریخ های تولید و انقضا می باشند.

فروش لواشک دو سر پرس

لواشک پذیرایی دو سر پرس از نظر کیفیت

لواشک های پذیرایی دو سر پرس از نظر کیفیت  و رعایت اصول بهداشتی به تأیید وزارت بهداشت رسیده و دارای نشان سیب سلامت و استاندارد هستند. لواشک های دو سر پرس با کیفیت، حاوی دو ورقه لواشک می باشند.

هر عدد لواشک پذیرایی  وزنی حدود ٧ الی ١٠گرم دارد و در بسته های سلفونی یا متالایز در اشکال مختلف بسته بندی می شوند.

فروش لواشک دو سر پرس

خرید لواشک ارزان دو سر پرس

خرید لواشک دو سر پرس همانند لواشک های دیگر به صورت مستقیم از درب کارخانه امکان پذیر می باشد. لواشک دو سر پرس از انواع لواشک های پذیرایی و بسته بندی شده می باشد که در طعم های متنوع و مناسب با هر سلیقه ای تولید می شود.

فروش لواشک دو سر پرس

خرید مستقیم این محصولات از کارخانه می تواند صرفه اقتصادی بالایی برای خریداران داشته باشد که در این راستا جهت رفاه مصرف کنندگان عزیز، کارخانه های تولید کننده این محصولات شرایطی فراهم آورده اند تا خریداران بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را در اندازه، طعم و بسته بندی دلخواه به صورت کاملا مستقیم از درب کارخانه تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک دو سر پرس به صورت عمده 1

فروشنده لواشک دو سر پرس به صورت عمده

لواشک دو سر پرس عمده به صورت مستقیم از فروشندگان معتبر امکان پذیر می باشد. …