لواشک
خانه / لواشک دو سر پرس / فروشنده لواشک دو سر پرس به صورت عمده

فروشنده لواشک دو سر پرس به صورت عمده

لواشک دو سر پرس عمده به صورت مستقیم از فروشندگان معتبر امکان پذیر می باشد. فروشنده اولیه لواشک دو سر پرس و انواع دیگر لواشک، کارخانه تولید کننده آن است که به صورت عمده محصولات خود را به فروش می رساند. لواشک در بازار به صورت فله و بسته بندی عرضه می شود که هر کدام این موارد دارای طعم ها و طرح های متفاوتی می باشند.
یکی از انواع لواشک بسته بندی، لواشک دو سر پرس می باشد که در این مطلب قصد داریم جزئیاتی از این محصول را در اختیار شما مشتریان گرامی مان قرار دهیم تا بتوانید خریدی آسان تر و مطمئن داشته باشید.

لواشک دو سر پرس عمده

 لواشک پذیرایی دو سر پرس عمده

لواشک پذیرایی دو سر پرس یکی از انواع لواشک بسته بندی است که بسیار مناسب برای پذیرایی در دورهمی ها و مجالس می باشد که توسط عمده فروشان و خریداران به صورت مستقیم از کارخانه خریداری شده و سپس به فروشگاه های مختلف عرضه می شود. پس از آن به صورت عددی نیز از فروشگاه ها به دست مشتریان می رسد.
لواشک پذیرایی دو سر پرس دارای بسته بندی بهداشتی و مناسبی است که از دو طرف آن پرس شده و مانع از ارتباط محصول با هوا، گرد و غبار و آلودگی می شود. از این رو ترجیح بسیاری از خریداران بر این است که محصولی بهداشتی و مطمئن را خریداری کنند.

لواشک دو سر پرس عمده

از ویژگی های مهم دیگر این محصول، ارائه تمام اطلاعات مربوط به محصول بر روی بسته بندی می باشد که این موارد شامل نشان استاندارد، نشان سیب سلامت، شماره پروانه بهداشتی ساخت، وزن خالص، شماره سری ساخت و تاریخ تولید و انقضا می باشد که درج این موارد بر روی بسته بندی، نشان سالم و بهداشتی بودن محصول می باشد.

از دیگر محصولات بسته بندی می توان لواشک بسته بندی طرح سیب و انار، لواشک کیمی، لواشک کبابی، لواشک ورقه ای در اندازه های مختلف، لواشک لوله ای و… را نام برد.

لواشک دو سر پرس عمده

فروش عمده لواشک دو سر پرس

علاوه بر فروش لواشک دو سر پرس، محصولات دیگری همچون لواشک فله در طعم های مختلف، انواع ترشک فله و بسته بندی، رب میوه ای فله، تمر هندی و تمر آلبالو نیز به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسد. خرید و فروش عمده هر نوع محصولی می تواند بسیار به صرفه باشد.
خرید محصولات به صورت عمده، تا مدتی مشتریان را از خرید مجدد بی نیاز می کند و از هزینه های حمل و نقل نیز کاسته خواهد شد. علاوه بر آن، از آنجا که خرید مستقیم از کارخانه و بدون واسطه صورت می گیرد، محصول خریداری شده هزینه های اضافه را در بر نگرفته و نسبت به بازار بسیار ارزان تر خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک دو سر پرس ارزان

فروش لواشک دو سر پرس ارزان

فروش لواشک دو سر پرس مستقیما از کارخانه صورت می گیرد. لواشک پذیرایی در انواع …