لواشک
خانه / لواشک ارزان / فروش لواشک دو سر پرس ارزان

فروش لواشک دو سر پرس ارزان

فروش لواشک دو سر پرس مستقیما از کارخانه صورت می گیرد. لواشک پذیرایی در انواع دو سر پرس و دو سر پیچ با کمترین قیمت ممکن به فروش می رسند. برای داشتن خریدی ارزان و به صرفه، پیشنهاد ما به شما خرید مستقیم محصول از درب کارخانه می باشد.
به این طریق هم از لحاظ هزینه و زمان به نفع شماست و هم از کیفیت و تازگی محصول مورد نظرتان اطمینان حاصل کرده و آن را به راحتی دریافت خواهید کرد.

فروش لواشک دو سر پرس

فروش لواشک دو سر پرس

به طور کلی لواشک در دو نوع فله و بسته بندی تولید و عرضه می شود. لواشک های بسته بندی خود دارای طرح های بسیار متفاوتی می باشند. تنوع در بسته بندی و طعم، بهداشتی بودن و استفاده راحت آن ازجمله مواردی ست که باعث شده این نوع لواشک خریداران بسیاری داشته باشند.

فروش لواشک دو سر پرس

یکی از انواع لواشک بسته بندی، لواشک پذیرایی دو سر پرس می باشد. لواشک پذیرایی دو سر پرس دارای بسته بندی متالایز بوده و اندازه مناسب آن باعث شده تا گزینه مناسبی برای پذیرایی در انواع دورهمی ها و مجالس خودمانی و رسمی به شمار آید. درون هر بسته لواشک دو سر پرس، دو ورقه لواشک قرار می گیرد و وزن آن 7 الی 10 گرم می باشد.
لواشک پذیرایی در طعم های متفاوت و بی نظیر سیب و انار، سیب و زرشک ، هفت میوه و… به تولید می رسد که ماده اصلی و اولیه آنها پوره سیب می باشد.

پوره سیب ماندگاری بسیار بالایی داشته و باعث می شود از خشکی و فاسد شدن لواشک جلوگیری کند.

فروش لواشک دو سر پرس

فروش لواشک دو سر پرس ارزان

در مطلب قبل با ویژگی های لواشک پذیرایی دو سر پرس آشنا شدیم. برای خرید لواشک با کمترین قیمت بهترین راه این است که محصول را بدون واسطه از کارخانه تهیه کرد تا هزینه های اضافی را در بر نگیرد.
علاوه بر لواشک دو سر پرس، انواع دیگر لواشک بسته بندی مانند لواشک کیمی، کبابی، لوله ای، طرح دار، ورقه ای در سایز های مختلف  و… را می توان به این روش از تولید کننده دریافت کرد. ما اینجاییم تا شما مشتریان عزیزمان خریدی ارزان، راحت و مطمئن داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک ورقه ای ارزان 1

خرید لواشک ورقه ای ارزان

خرید لواشک ورقه ای ارزان در طعم های متنوع و بی نظیر به صورت مستقیم …