لواشک
خانه / لواشک دو سر پرس / فروش لواشک صادراتی عمده دو سر پرس

فروش لواشک صادراتی عمده دو سر پرس

فروش لواشک صادراتی عمده از ایران به دیگر کشورها نیز صورت می گیرد. از آنجا که ایران از بزرگترین صادر کننده های فروش لواشک به شمار می رود، انواع مختلف آن را در طعم ها و بسته بندی های متنوع به فروش عمده و کلی انجام می دهد.

لواشک صادراتی عمده

فروش لواشک صادراتی عمده

لواشک صادراتی عمده کاملا مستقیم از درب کارخانه به فروش می رسد، چرا که خرید به صورت عمده بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه می باشد و همچنین خرید مستقیم از کارخانه، علاوه بر اینکه دست واسطه گران را در کاهش یا افزایش قیمت کوتاه می کند، برای خریداران نیز اطمینان حاصل از خرید را فراهم می آورد. از انواع لواشک های بسته بندی می توان به لواشک های پذیرایی اشاره کرد که در دو نمونه متفاوت در بازار موجود می باشند.

لواشک صادراتی عمده

خرید لواشک های پذیرایی دو سر پرس

از انواع لواشک های پذیرایی موجود می توان به دو نوع دو سر پرس و دو سر پیچ اشاره کرد که به دلیل بسته بندی های زیبا و حمل ارزان و راحت تری که دارد برای صادرات بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. لواشک های دو سر پرس در طعم و مزه های مختلف و گاهی با استفاده از میوه های ترکیبی که به تنوع آن می افزایند تولید می شوند که از آن جمله می توان موارد زیر را نام برد:

  1. لواشک  دو سر پرس سیب و انار
  2. لواشک  دو سر پرس سیب و زرشک
  3. لواشک  دو سر پرس سیب و آلبالو
  4. لواشک  دو سر پرس سیب و زردآلو

لواشک صادراتی عمده

لواشک پذیرایی دو سر پرس را به صورت خمیری و ورقه ای تولید می کنند که پایه تولیدی این لواشک از پوره سیب و خرما می باشد. لواشک های دو سر پرس به دلیل نوع دسته بندی متالایز و از دو سر پرس شده دارای فروش بیشتری می باشد و از نظر کیفیت نسبت به لواشک دو سر پیچ کیفیت بهتری دارد و مرغوب تر می باشد.

هر عدد لواشک پذیرایی وزنی حدود 7 الی 10 گرم دارد. 

لواشک صادراتی عمده

خرید و فروش این محصولات به صورت عمده از کارخانه صورت می گیرد و محصولات مستقیم از تولید به دست مشتریان گرامی می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک صادراتی

خرید لواشک صادراتی دو سر پرس یک کیلویی

خرید لواشک صادراتی دو سر پرس یک کیلویی، 500 گرمی، 400 گرمی و 300 گرمی …