لواشک
خانه / لواشک / خرید لواشک سنتی در بازار ترشیجات

خرید لواشک سنتی در بازار ترشیجات

خرید لواشک در بسته بندی های مختلف آن در بازار ترشیجات ایران صورت می گیرد. لواشک به دلیل داشتن تنوع در طرح  و قیمت یکی از پر فروش ترین محصولات در بازار ترشیجات می باشد. برای خرید انواع لواشک از روش های آنلاین استفاده نمایید تا هم در هزینه های جانبی و هم وقت خود صرفه جویی داشته باشید.

خرید لواشک

لواشک به عنوان یک برند قوی در آذربایجان شرقی معرفی می شود و در حال حاضر بزرگترین تولید کننده انواع لواشک، ترشک و آلوچه فرآوری شده  می باشد. امکان خرید این محصول برای تمامی عمده فروشان در سراسر ایران وجود دارد و حتی عزیزانی که تمایل به همکاری به صورت انحصاری دارند برای نمایندگی این محصول نیز می توانند اقدام کنند.

معرفی محصولات لواشک

لواشک در 15 طرح مختلف به تولید می رسد که جزئیات آنها به این ترتیب می باشد:

  1. لواشک یخمکی
  2. لواشک چماقی
  3. لواشک پستونکی
  4. لواشک موبایلی کوچک
  5. لواشک موبایلی بزرگ
  6. لواشک پذیرایی
  7. لواشک رولی
  8. لواشک لقمه ای
  9. لواشک نی دار
  10. لواشک دولی دو قلو
  11. لواشک بستنی
  12. لواشک شیره دار
  13. لواشک شلاقی کوچک
  14. لواشک شلاقی بزرگ
  15. تافی لواشکی

خرید لواشک بازار

همان طور که مستحضر هستید لواشک یکی از محصولاتی است که در بازار ترشیجات به خرید و فروش می رسد، از دیگر محصولاتی که در این بازار پرطرفدار هستند می توان به ترشک و آلوچه فرآوری شده اشاره نمود. این محصولات نیز به دلیل پایه میوه های مختلف از استقبال زیاد افراد برخوردار هستند.

بنا به دلایلی که ذکر شد کارخانه ، علاوه بر تولید لواشک، انواع ترشک، آلوچه و تافی ترش را به صورت فله و بسته بندی تولید و به بازار ارائه می کند.

خرید اینترنتی لواشک

امروزه اینترنت یک راه  ساده و آسان برای خرید کردن محسوب می شود، به همین دلیل کارخانه لواشک خرید اینترنتی را برای مشتریان خود معرفی می کند تا بتوانند در هر شهری که هستند به راحتی از لیست قیمت و کاتالوگ محصولات مطلع شوند و خرید خود را انجام دهند. برای رسیدن به این منظور تمامی شبکه های مورد دسترس برای ارتباط راحت تر شما فعال می باشند.

ترشک و آلوچه

ترشک، تافی ترش و آلوچه از دیگر محصولات تولیدی این کارخانه می باشند که این محصولات در کنار یکدیگر می توانند کامل کننده سبد کالای شما و در نتیجه بازار شما عزیزان باشند. در ادامه با جزئیات بیشتر آشنا می شوید.

  • ترشک زغال اخته شیره دار
  • ترشک آلوچه شیره دار
  • ترشک دانه زردآلو شیره دار
  • ترشک آلبالو شیره دار
  • ترشک برگه زردآلو شیره دار
  • تافی ترش میوه ای
  • تافی ترش مایع
تمامی محصولات ذکر شده دارای مجوز بهداشت و تولید و همچنین سیب سلامت می باشند، از این رو عمده فروشان لازم نیست نگران فروش این محصولات باشند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

ترشک و لواشک بسته بندی

فروش ترشک و لواشک بسته بندی به صورت عمده

ترشک و لواشک بسته بندی  به صورت عمده و مستقیم از کارخانه به فروش می …